Novi NSX konstruiran je na novoj revolucionarnoj šasiji izrađenoj od više materijala koja će prvi put u automobilskoj industriji biti izrađena metodom ablacijskog lijevanja. Ovom metodom izrade dobivena je najveća krutost u klasi uz iznimno malu težinu.
Iduće revolucionarno rješenje vezano je uz trodimenzionalno modelirani A-nosač izrađen od čelika visoke čvrstoće koji također pridonosi iznimnoj krutosti automobila, pasivnoj sigurnosti te boljoj preglednosti.
Cilj u postizanju najbolje aerodinamike u klasi dostignut je bez korištenja aktivnih aerodinamičnih rješenja. Zahvaljujući naprednoj aerodinamici NSX-ov tromotorni Sport Hybrid pogonski sklop hladi se pomoću 10 hladnjaka pozicioniranih na optimalnim mjestima.
Osnovni pogonski agregat bit će V6 twinturbo zapremine 3,5 litara. Motor će biti srednje pozicioniran, udružen s hibridnim komponentama da bi se poboljšale performanse i efikasnost.
Nova Honda NSX imat će Super Handling pogon na sve kotače koji će biti sposoban prenijeti najveći okretni moment u povijesti tvrtke.
Posljednja novoobjavljena pojedinost vezana je uz upravljanje vozilom i dva desetljeća razvijani sustav koji proaktivno odgovara na svaki vozačev pokret omogućujući novom NSX-u superiorno upravljanje i u uvjetima nagle promjene stanja na cesti.
Proizvodnja nove Honde NSX pod Acurinim bedžom počinje ove jeseni u saveznoj državi Ohio, u SAD-u.