Komunikacija je ključ uspjeha u poslovnom svijetu. Onaj tko je majstorirao ćakulu, voli biti okružen i raditi s ljudima i zna brzinom munje pronaći rješenje za sve probleme, idealan posao može pronaći u kompaniji kojoj je cilj povezati sve korisnike svojih usluga u Hrvatskoj te im osigurati sve prednosti koje pruža digitalizacija.
Kako je to biti agent u kontaktnom centru i započeti od ‘0‘ ispričao nam je simpatični Domagoj Tomljanović, danas voditelj tima odjela za prodaju i brigu o korisnicima, koji je svoju karijeru u Hrvatskom Telekomu započeo sad još davne 2015. godine.
Završio je za konobara, ali karijera mu je otišla u totalnom drugom smijeru. Za sve naše čitatelje, gladne dobre priče o poslovnom uspjehu, sramežljivom početku i brzom napretku, Domagoj nam je otkrio svoj recept za uspjeh!
– Kada sam se zaposlio u HT-u, kroz proces edukacije sam saznao da je sastavni dio posla u kontaktnom centru i prodaja, i to mi se činilo vrlo interesantnim. Smatrao sam već tada da mi to super ide i da je baš to detalj koji će mi pomoći u radu – prisjeća se Domagoj.
A tko ne voli raditi i učiti o poslu u dobroj atmosferi uz pomoć šale i humora? Domagoj nam kroz ćakulu kaže kako se u periodu treninga odmah opustio. Cijeli proces je bio edukativan, ali i zabavan. Grupa je provodila svaki dan osam sati zajedno, međusobno su si pomagali, malo i zezali jedni druge, ali sve u pozitivnoj atmosferi, pa je dodijeljen riječkom timu ‘04‘ u kojem je bio najmlađi djelatnik.
– Iskreno, taj početni proces uklapanja unutar tima mi je bio zahtjevan. Došao sam u okruženje uigrane ekipe koja ima svoje interne fore, vrhunski radi svoj posao, a dolazim im ja koji ne razumijem njihove fore, ne radim najkvalitetniji posao i uz sve to većinu svoje smjene šutim i ne sudjelujem u razgovorima unutar tima. Ekipa je mislila da nešto nije O.K. sa mnom. Neki to misle i danas, osam godina nakon – šali se Domagoj.
‘VJETAR U LEĐA I SKOK U KARIJERI‘
Evo što su dobri kolege... Iako se odmah nije najbolje uklopio, upravo su mu oni podigli samopouzdanje na početku karijere, nakon čega se opustio i postao dio ekipe.
– Odrađivao sam poziv, klasično, pričao s korisnikom i tadašnji agent najvišeg senioriteta me pitao: „Hej, koliko ti radiš ovdje?“ Nakon što sam mu rekao da sam tek završio trening i da sam novi djelatnik, odgovorio mi je: „Ma da? Svaka čast, ne bih nikada rekao, zvučiš jako opušteno, bravo!“ U tom trenutku, kada ni sam nisi siguran kakav si u poslu koji radiš, rečenica od osobe koja ima puno više iskustva od tebe puno pomaže. To je bio prvi trenutak nakon kojeg sam se opustio i počeo puno više komunicirati s kolegama. Moglo bi se reći da sam se nakon tog trenutka krenuo i hvalisati – kroz osmijeh nastavlja Domagoj.
Domagoj u Hrvatskom Telekomu danas već radi osam godina, a prvo veće napredovanje dogodilo se nakon prve godine rada u kontaktnom centru. Počeo je raditi u najvišem agentskom segmentu, u korisničkoj podršci, što ga je motiviralo da malo ozbiljnije počne razmišljati o karijeri, napredovanju i svim budućim poslovnim ostvarenjima, ali i o nastavku obrazovanja.
Kao viši agent trudio se uvijek biti o svemu najviše informiran i što proaktivniji. Upravo uz takav stav, uspješne rezultate i podršku voditelja došlo je do idućeg većeg napretka.
POSTAO JE VODITELJ TIMA
– To napredovanje sam prihvatio puno bolje nego ono prethodno. Nisam bio preplašen, bio sam u potpunosti siguran da ću taj posao odrađivati jako dobro i da će ljudi koje vodim imati vrhunske rezultate - ističe Domagoj.
Start od ‘0‘ ima svoje prednosti jer znate svaki segment posla. Upravo je to iskustvo pripremilo Domagoja za poziciju koju obavlja danas. Sigurno vam je barem jednom netko rekao: "Na greškama se uči", a Domagoj kaže da su ga upravo greške naučile da bude najbolji u onome što radi.
Na poslu najviše naučite od kolega, a prednost rada u HT-u je upravo to. Ekipa HT-a nesebično dijeli svoje znanje u želji da pomognu kolegama, a atmosfera u uredu je uvijek pozitivna i spremna za druženje i zabavu.
– Volimo se družiti izvan posla, izlaziti zajedno i provoditi vrijeme s bivšim kolegama koji, iako više ne rade, ne propuštaju priliku da se opet podruže s ekipom koja im je radila društvo dugi niz godina. Meni je ovo najpozitivnija strana rada u HT-u, zaposlio sam se kako bih imao novce, a dobio sam nešto puno važnije, ljude koji će mi biti prijatelji do kraja života – kaže Domagoj.
Odličnu ekipu na poslu ima i Marina Vrdoljak, uspješna voditeljica smjene u T-Centru Joker, koja je svoju karijeru također započela od ‘0‘ i to radom u tehničkoj podršci.
U HT-U ĆE USPJETI SVATKO TKO ŽELI RADITI I UČITI
Odmah na početku rada započela je edukaciju koju je prolazila s iskusnim mentorima u trajanju od dva mjeseca. Detaljno su prolazili svaku stavku posla - korak po korak, kako bi se što bolje ‘uhodala‘ u posao.
– Mnogi su već u početku odustali i mislili da se ne može sve zapamtiti i pohvatati u tako malo vremena. Sjećam se da bih, kad bih došla kući, učila i rješavala kvizove da mi sutra bude lakše. I bilo je! Iz dana u dan sam nadograđivala svoje znanje i svašta novog naučila. U početku me je bilo jako strah da neću uspjeti i sjećam se da sam, na prvi poziv koji sam dobila, zanijemila. Nisam se znala ni predstaviti. Bilo je trenutaka kada sam htjela odustati i mislila da to nije za mene - prisjeća se Marina i kaže da je svaki korisnik nauči nešto novo, bilo poslovno ili životno.
U teleprodaji je radila godinu i pol. Uz snažnu želju da sama sebi dokaže što sve može, bila je u prvom krugu edukacija koje je Hrvatski Telekom organizirao za tad novu uslugu ‘EVO TV‘. Edukaciju je rasturila te za nju kasnije postala i edukator. Međutim, pobijedila je želja za radom u T-Centru.
– Sjećam se da mi je tad regionalni voditelj, na pitanje postoji li mogućnost prebačaja na drugi kanal, rekao da sam spremna i upozorio da nije lako raditi u poslovnici kao što se čini. Ali me također ohrabrio i rekao da se ne plašim jer smatra da sam spremna za nešto više. Kada sam došla u T-Centar, prvo sam radila u City Centru. U početku mi je bilo zaista teško priviknuti se na novi način rada, ali su me kolege od prvog dana prihvatili kao da sam tu godinama. Uskakali su mi u pomoć i usmjeravali me na koji način da postanem bolji prodajni savjetnik – govori Marina, koja je prošla sve T-Centre u Splitu, da bi se na kraju vratila u Joker, gdje radi i dan danas.
OD TEHNIČKE PODRŠKE DO VODITELJICE SMJENE
Kao voditeljici smjene u T-Centru Joker njezin radni dan je dinamičan. Svaki započinje brifingom i radnim planom za taj dan, a zajedno razvijaju i nove ideje. Marinin zadatak je i briga za djelatnike iz smjene, praćenje ostvarenja rezultata i administracije, usmjeravanje djelatnika prema boljem rješavanju upita korisnika, a uz to radi i kao prodajni savjetnik u centru te je u direktnom kontaktu s korisnicima.
Nedostatka motivacije da bude što uspješnija u svom poslu kod Marine ne nedostaje. Kaže kako je dobiva svakodnevno jer se uvijek nešto događa, a trud se uvijek prepozna.
U HT-u nema ‘početnog straha‘. Nove HT-ovce kroz posao vode iskusni mentori koji su im uvijek na raspolaganju. Za zaposlenike se svako malo osmišljavaju nove edukacije i treninzi kako bi se osiguralo kontinuirano znanje o uslugama koje nude, ali i kako bi zaposlenici razvijali prodajne i komunikacijske vještine, te znali efikasno upravljati vremenom i nositi se sa stresom.
Imaju i jasan karijerni put, a svi uvjeti su vrlo transparentno objašnjeni svakom novom zaposleniku, jedan se posebno ističe, a to je da su posljedice velikog truda povećanje plaće i napredak na poslu!
OVAJ POSAO JE ZA ONE KOJI VOLE LJUDE I KOMUNIKACIJU
Ako ste se ikad zapitali kako je "iza one strane pulta", sad znamo – maksimalno opuštena atmosfera! Rekla bih da nova osoba već nakon prva dva mjeseca u HT-u ima osjećaj kao da je doma. Nakon edukacija novi zaposlenici dobiju i svog mentora s kojim rade idućih mjesec dana i zajedno se s njim razvijaju - objašnjava Marina i ističe da su za ovaj posao najvažniji komunikativnost, ugodnost i savjesnost.
Hrvatski Telekom, slažu se Domagoj i Marina, je više od poslodavca i brine o dobrom djelatniku koji je spreman rasti u kompaniji, a ono što oboje ističu kao najbolju stvar na poslu je mogućnost brzog napretka. Trenutno proširuju svoj tim i imaju otvorena radna mjesta za koja nije presudno iskustvo. Tko je voljan učiti i ‘zasukati rukave‘, u ovom poslu će i uspjeti. Sjetite se Domagojeve priče s početka: Sve se može ako to dovoljno jako želiš!
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....