StoryEditorOCM
OtociSMETNJE NA VEZAMA

Iznajmljivači iz okolice Splita u panici: ‘Pobjeći će nam gosti, internet je očajan već mjesecima!‘ HT: Sve ćemo srediti

Piše Mia Sesartić
20. lipnja 2024. - 19:31

Nakon što su se naši čitatelji, odnosno građani koji stanuju na Putu Majdana u Solinu, a dijelom i na teritoriju Općine Klis, požalili da imaju problema s internetskim vezama čak mjesec dana nakon što im je netko prekinuo kabel, sa sličnim problemom javila nam se stanovnica Okruga Donjeg na Čiovu.

I njoj, kao i korisnicima s Puta Majdana, zamjenska usluga od 100 gigabajta dostupne mreže nije bila dovoljna, jer se i oni bave turizmom.

- Već dva mjeseca imamo problema, prvo s nepostojanjem usluge, a potom i s brzinom interneta, kao i naši susjedi.

Zovi, zovi...

Tijekom mjesec dana svaki dan sam i po dva puta nazivala "Hrvatski Telekom" (HT), poslala im i dvadeset požurnica. Tek nakon mjesec dana stigla je reakcija.

Njihovi kooperanti koji su došli na teren postavljali su optički kabel, a stari bakreni kabel su uništili pa je zbog toga dvadesetak kućanstava ostalo bez ijedne usluge.

image

Turisti traže dobru mrežu

Božidar Vukičević/Cropix

Onda opet zovi, zovi i ponovno nakon novih mjesec dana čekanja su došli zakrpit kabel, ali i dalje neka kućanstva nemaju internet – tvrdi naša čitateljica, pa je s mukom prihvatila i to što im je nakon određenog vremena nakon toga i brzina interneta pala.

- Imamo sada 20/5 megabita, a pola od toga ide na MAXtv, tako da nam je to nedovoljno, doslovno neupotrebljivo, pa to također stvara problem budući da imamo apartmane. S ovim što trenutno imamo ne može se pogledati ni video na YouTubeu. 

Kao da smo mi u Okrugu neko slijepo crijevo kada je infrastruktura u pitanju - ističe Čiovljanka koja se za pomoć obratila našoj redakciji.

Zbog svega su, kako kaže, odlučili kupiti mobilni 5G router i uzeti kod HT-a karticu s puno više gigabajta, nego što je to zamjenska usluga od 100 gigabajta koju su, zbog svih komplikacija, kao zamjenu dobili od spomenutog operatera.

Normalna usluga

- To nije dostatno za nas, a kamoli za naše turiste. Da nismo dodatno ovo sve kupili mogli bismo slobodno otkazati gostima, jer nitko nam neće doći ako nema interneta. Ne mogu se načuditi ovakvoj situaciji, jer do sada smo kao dugogodišnji pretplatnici zaista uvijek dobivali dobru uslugu.

Za svaki kvar ili nakon udara groma brzo bi iz HT-a došli na teren i kvar brzo otklonili – navodi naša sugovornica pitajući se kako bi se i kada ta usluga mogla dovesti na normalnu razinu.

- Radovi na sanaciji postojećeg bakrenog kabela su u tijeku te će smetnja biti otklonjena najkasnije tijekom sutrašnjeg dana (petak) - ističu u odgovoru na naša pitanja iz HT-ova Odjela za korporativne komunikacije i najavljuju novi projekt.

image

Projekt postavljanja novih kabela uskoro, najavljuju iz HT-a

Tonći Plazibat/Cropix

HT: I više od obveze

- Dodatno, na području Okruga Donjeg realizira se projekt izgradnje svjetlovodne mreže te bi uključenja korisnika na mrežu trebala biti u drugom dijelu srpnja, odnosno tijekom kolovoza.

Tamo gdje neće biti moguće fizički spojiti korisnike svjetlovodnim kabelom i potrebni su građevinski radovi, obavljat će se u drugoj polovici rujna radi poštivanja za zabrane izvođenja radova zbog turističke sezone, a tada će se i realizirati spajanje korisnika - navode iz teleoperatorske kompanije, dok o zamjenskoj usluzi vele:

- Obveza operatora regulirana od strane HAKOM-a je omogućiti brzinu od minimalno sedam megabita po sekundi. Pri tome, "Hrvatski Telekom" omogućuje i više od toga s obzirom da korisnici mogu prvih 100 gigabajta potrošiti uz brzinu do 150 megabita po sekundi, ovisno o kapacitetima mobilne mreže, dok nakon toga nastavljaju surfati bez ograničenja uz brzinu od sedam megabita po sekundi.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. studeni 2024 01:30