Nakon što je RTL prvi objavio da je predsjedničin autobus u uskoj ulici putem do skupa u Loboru zahvatio automobil zbog čega je protiv vozača autobusa podnesen prekršajni nalog, stiže još jedna priča o prometnoj nesreći predsjedničine štićene kolone, piše portal Slobodne Dalmacije.
Vozač iz okolice Kaštela tvrdi da je 7. prosinca kod mjesta Zvjerinac blizu Knina isti autobus okrznuo i njegovo teretno vozilo i u potpunosti mu razbio lijevi retrovizor.
Iako je policija napravila zapisnik i zaključila kako je vozač teretnog vozila kriv "jer se štićenoj koloni nije dovoljno odmaknuo u svoju stranu", vozač tvrdi kako se zaustavio na desnoj strani, najviše što je mogao te da je autobus udario u njegovu lijevu stranu.
"Jedan policajac je slikao, drugi razgovarao, dao mi alkotest, napuhao sam 0,0. Rekao mi je da ta štićena kolona ne staje i da ne može ona biti kriva što su oni mene udarili. Pa da smo mi tu poginuli, oni ne bi snosili odgovornost! Ja pitam, što ću sad, a oni meni kažu da mi slijedi kazna od 3000 do 7000 kn i 30 dana bez vozačke dozvole i tri kaznena boda. Ja kažem: 'Pa ja sam stajao, nisam bio u pokretu! Da sam bio, razumio bih vas, ali nisam, tamo je kanal i to'. To što oni govore da štićena kolona ne mora odgovarati za bilo koji prekršaj koji napravi, to je apsurdno! Mogli smo poginuti ja i moja cura koja je bila prva do tog kanala i da su udarili u nas, njoj bi se sigurno nešto dogodilo. On mora odgovarati za to, bez obzira što je zaštićena kolona", rekao je Mate Gavran, sudionik prometne nesreće, pišu Vijesti.hr.
Iz MUP-a su potvrdili kako je do nesreće došlo, međutim tvrde da je kriv vozač teretnog vozila. Kažu da je poziv policiji stigao i od njega i od policijskih službenika zaduženih za zaštitu štićene kolone.
Dodaju i kako se ova nesreća ne može usporediti s onom pred Loborom u kojoj je vozač autobusa bio kriv.
"Zaključno vas izvješćujemo da smo provjerili navod koji iznosite i utvrdili da policijski službenik nije rekao vozaču da štićena kolona ne može biti kriva za prometnu nesreću, već mu je rekao da se štićena kolona ne zaustavlja kod lakših prometnih nesreća s manjom materijalnom štetom, odnosno da se obrada obavlja naknadno. Iz svega navedenog razvidno je da je do prometne nesreće s materijalnom štetom došlo zbog nepoštovanja prometnih propisa od strane vozača teretnog vozila", odgovorili su nam iz MUP-a.