Danski brodar Scandlines sada ima dva hibridna trajekta s modernim jedrima Rotor Sail. Scandlines, naime, provodi projekt postizanja nulte emisije štetnih plinova svoje flote do 2040.
Oni već deset godina ulažu u hibridne tehnologije brodskog pogona i u tom smislu dalje napreduju. Primjerice, prije dvije godine su na hibridni trajekt Copenhagen, koji plovi između Rostocka i Gedsera, postavili moderno jedro Rotor Sail.
To je dodatno smanjilo emisiju CO2 na toj relaciji između Njemačke i Danske, pa je Scandlines još jedan svoj hibridni trajekt opremio istim sustavom. Norsepower Rotor Sail sada ima i njihov trajekt M/F Berlin.
Rotor Sail je rotirajući cilindar visine 30 metara i zapravo je modernizirana verzija Flettner rotora koji je izumio finski inženjer Sigurd Savonius, a uspješno koristio Anton Flettner tijekom prelaska Atlantika 1926. godine.
S obzirom na to da se Rotor Sail pokazao vrlo korisnim, Scandlines najavljuje kako će u budućnosti i na druge svoje hibridne trajekte postavljati ovo jedro.