Tvrtka Jadranska vrata/Adriatic Gate Container Terminal (AGCT) je na kontejnerskom terminalu Brajdica u riječkoj luci u zadnjih deset godina, od kada je dio ICTSI korporacije, pretovarila dva milijuna kontejnerskih jedinica (TEU), priopćeno je u četvrtak iz te tvrtke.
Iz Jadranskih vrata ističu da je to ostvareno od dolaska ICTSI-a (International Container Terminal Services, Inc.) u riječku luku.
"ICTSI u travnju 2011. postaje većinski vlasnik tvrtke Jadranska vrata, koja upravlja kontejnerskim terminalom Brajdica u Rijeci. Ostvareni rezultati ističu uspješnost javno-privatnog partnerstva tvrtke s Lukom Rijeka, Lučkom upravom Rijeka te Vladom Republike Hrvatske", kaže se u priopćenju.
Izvršni direktor Jadranskih vrata Emmanuel Papagiannakis rekao je da je ostvarenje dva milijuna kontejnerskih jedinica u 10 godina izvanredan uspjeh za tu tvrtku.
"Uspjeli smo, nastavljamo privlačiti nove klijente i prihvaćati najveće kontejnerske brodove koji trenutno dolaze u Jadran. Naše operacije na željeznici znatno su porasle, s tim da je intermodalni udjel u ukupnom volumenu porastao na 42 posto, a broj kontejnera koji se otprema i doprema željeznicom za više od 50 posto u posljednje dvije godine. Volumen terminala također se više nego udvostručio u posljednjem desetljeću."
Papagiannakis je rekao da su Jadranska vrata pod upravom ICTSI-ja učvrstila poziciju glavnog kontejnerskog terminala u zemlji.
"Otprilike 70 posto našeg volumena sada dolazi izvan Hrvatske - iz srednje i jugoistočne Europe, što pruža solidnu platformu za rast i razvoj riječke luke, " kazao je.
Ocijenio je da su Jadranska vrata snažno pridonijela razvoju hrvatskog gospodarstva, olakšavajući učinkovito kretanje roba, pružajući izvoznicima i uvoznicima učinkovite i moderne lučke usluge te da su dala poticaj lokalnom gospodarstvu, stvaranjem više od 230 prilika za zapošljavanje u luci i drugim djelatnostima.
Prema podacima iz Jadranskih vrata, ICTSI je od 2011. u modernizaciju terminala uložio više od 50 milijuna dolara. Nabavljena je nova oprema, među ostalim obalne dizalice, portalne dizalice za skladišni prostor te dizalice za pretovar na željeznici.
Proširen je vez za kontejnerske brodove i skladišni prostor te je udvostručen ukupni godišnji kapacitet terminala.
Prošle godine, završetkom novog intermodalnog područja, kapaciteti Jadranskih vrata na željeznici trostruko su povećani.
Taj razvoj je, zajedno s usvajanjem najboljih praksi u industriji, omogućio poboljšanje ukupne učinkovitosti, sigurnosti i procesa poslovanja, priopćeno je iz Jadranskih vrata.