Od početka ovog mjeseca pa do daljnjega na liniji 602 Split - Vis s polaskom iz Splita u 11 sati plovi trajekt "Lastovo", pa se upozoravaju vozači kamiona da obrate pažnju na visinu svojih vozila jer je maksimalna visina garaže trajekta 3.80 metara, javljaju iz Jadrolinije.
U međuvremenu, trajekt "Petar Hektorović" biti će na redovnom godišnjem remontu koji uključuje servisiranje glavnih i pomoćnih motora i uređaja te sigurnosne i elektro opreme, dotjerivanje prostora za putnike kao i palubnog prostora, a na koncu i čišćenje i bojanje oplate trupa.
- Trajekt Lastovo trenutačno mijenja Petra Hektorovića na liniji Split – Vis. Hektorović je na redovnom remontu u brodogradilištu Viktor Lenac, a očekivano vrijeme remonta je 40 dana. Nakon remonta trajekt će bit spreman za nove plovidbe i svoje vjerne putnike.
Trajekt Petar Hektorović, odnosno Langeland III., izgrađen je 1989. u Danskoj, za potrebe danskog naručitelja. Jadrolinija ga je kupila 1998. godine i preimenovala u Petar Hektorović. Trajekt je kupljen prvenstveno za održavanje lokalne linije Split - Stari Grad, zbog čega je i dobio ime po slavnom hvarskom pjesniku Petru Hektoroviću.
Mnogo je zanimljivih anegdota s Hektorovića i o Hektoroviću, a mi ćemo podijeliti jednu. U listopadu prošle godine jedna je svadbena torta bila u obliku upravo spomenutog trajekta. Zašto? Mladenka je nekoliko sezona radila na otoku Visu gdje je upoznala svog budućeg muža. Do odabranika svog srca, putovala je upravo s Hektorovićem. Kako to obično biva, zaljubila se i ostalo je povijest - ispričali su nam iz Jadrolinije.
Trajekt "Petar Hektorović" dug je 91.80 m, širok 18 m i gaza 3.80 m, nosivosti 800t. Izgrađen je 1989. u Svendborgu u Danskoj, a 1998. postaje dio Jadrolinije flote. Odjednom može prevesti 1080 osoba i 120 automobila. Na brodu su u funkciji dva restorana i dva bara, kapaciteta 800 mjesta kao i prostor za trgovinu.
Višanima se ovaj trajekt mnogo puta dokazao kao sjajna veza s kopnom, čija posada i same maritimne sposobnosti broda, mogu se nositi s najzahtjevnijim vremenskim izazovima.