Svojim oblikom, visokim i širokim pramcem, visokim bokovima s robusnom ogradom i rukohvatom od masivnog tika te karakterističnim jednostavnim i vrlo praktičnim oblikom kabine, plovila ovog finskog brodograditelja lako su prepoznatljiva i s velike udaljenosti. Ovo vrijedi za cijelu paletu od desetak njihovih modela, od Targe 23.1 do dvostruko veće Targe 46, pa čak i za stare modele i one namijenjene profesionalnim službama na moru.
Polivalentna rješenja
Na manjim modelima mogu se vidjeti razna polivalentna, a u izvedbi vrlo jednostavna rješenja, što ih i realno čini znatno iskoristivijima negoli se to od njihovih gabarita očekuje. Na većim modelima potreba za polivalentnošću je vrlo mala ili je uopće nema, ali je kriterij jednostavnih, logičnih, praktičnih i učinkovitih rješenja isti.
Targa 37 plus koju smo dobili za ovaj test ima nekoliko modifikacija u odnosu na standardni model Targa 37. To se u prvom redu odnosi na ukupnu dužinu plovila, koja je ovdje šezdesetak centimetara veća, a shodno tome i na neke praktične izmjene. Osim toga, testirano plovilo opremljeno je gotovo svom opremom koja se u opciji nudi, što mu zajedno sa svim popratnim troškovima i prijevozom nabavnu cijenu čini 60 posto većom od osnovne cijene na vratima brodogradilišta.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....