StoryEditorOCM

čuvajte se pličinaJesu li motori sa Z-nogom skloniji kvarovima i skupi za održavanje? U slučaju neredovitiog servisiranja štete mogu biti ozbiljnije

Piše Damir Višić, sudski vještak za nautiku
16. rujna 2022. - 15:06

Poštovani, pružila mi se prilika povoljno kupiti odlično očuvani 8-metarski gliser Sea Ray 260 Sundancer iz 2010. sa Z-nogom i benzinskim motorom MerCruiser od 300 KS, koji ima 600 sati rada. Do sada sam imao jedrilicu s klasičnim dizelašem i osovinom, pa me zanima jesu li motori sa Z-nogom skloniji kvarovima i skupi za održavanje, kako mi neki govore, ili ih je važno samo redovno servisirati, kako tvrde drugi.

Ivan Mihaljević, Rijeka

Interesantno, uglavnom je obrnuto. Kod zamjene tipa plovila većina se odluči dosadašnju motornu brodicu zamijeniti jedrilicom.

Razlog tomu nije samo potrošnja goriva, jer su toga bili svjesni još prigodom kupnje, nego je to više činjenica da se u relativno sličnim gabaritima trupa interijer jedrilice može bolje iskoristiti.

Ipak, u vašem je s...

04. studeni 2024 19:19