U provedbi integralnog upravljanja kvalitetom, turističke zajednice Pelješca ujedinile su se oko istih ciljeva: razvoja proizvoda outdoor Pelješac i enogastro Pelješac, kvalitete usluge i proizvoda koji se nudi na Pelješcu, destinacijske promocije, snažnom naglasku na tradiciji i autohtonim vinima, delicijama Pelješca, jačanje i kvalitetnijem korištenje marketing alata, umrežavanja i poticanja na izvrsnost svih dionika u turizmu Pelješca.
Tijekom godine održavale su se tematske koordinacije turističkih zajednica Stona, Orebića, Trpnja i Janjine sa IQM Destination timom. U svim aktivnostima nastojalo se prilagođavati i poticati dionike na implementaciju donešenih standarda na Pelješcu, a to su prije svega: Kvaliteta iznad 80/100, njegovanje tradicijskih vrijednosti i preporuka gostu da posjeti što više mjesta, vinarija, ugostiteljskih objekata,, atrakcija, plaža, sportskih sadržaja i sl. sa ciljem da gosti ostanu što duže i vide, okuse, osjete što više ljepota Pelješca. IQM Destination tim napravio je marketing analize za sve prijavljene dionike u projekt IQM Destination PELJEŠAC. Iz marketing analiza se može zaključiti da su dionici započeli implementirati savjete za provedbu marketing aktivnosti, ali potrebno je uložiti dodatni napor i ostvariti kontinuitet u promociji.
Napravljen je plan internog destinacijskog marketinga, gdje se po temi outodoora preporučuje svakome tko radi u turizmu Pelješca da: svojim gostima predlože korištenje tiskane outdoor karte, upute goste na interaktivnu kartu koju možete pogledati na web stranici www.peljesacoutdoor.hr, uključe informaciju na svojim web stranicama, Pelješac outdoor kontinuirano promoviraju na svojim društvenim mrežama, uključe u svoje programe za boravak gostiju na Pelješcu, ukoliko šalju gostima newsletter uključe informaciju, predlaže se da uključe ovu informaciju kao novost u ponudi.
Na welcome kartici tijekom cijele godine dopunjavali su se podaci, kako bi gosti Pelješca imali kompletniju ponudu sa idejama što posjetiti na Pelješcu, te pritom dobiti mali znak pažnje kao dobrodošlicu. Trip planneri koji su osmišljeni poslani su svim dionicima, uz upute na koji način implementirati I prezentirati ovu ponudu njihovim gostima. Održane su tokom godine edukacije u sklopu IQM Destination Education, te serije edukacija.
Na Pelješcu je mjerena kvaliteta usluge i ukupnog zadovoljstva gostiju turizmom na poluotoku. U ovoj izuzetno izazovnoj godini, kada je otvoren Pelješki most, Pelješac je ostvario veliko zadovoljstvo gostiju ispunio njihova očekivanja. Ocjena kvalitete za 2022. godinu iznosi 90/100, mjerenih 330 dionika. Čestitamo svim dionicima u turizmu Pelješca!
Ukupno je prikupljeno više od 10.600 mišljenja gostiju o pelješkom turizmu. Ukupna kvaliteta atrakcija u destinaciji iznosi 95/100 na temelju 302 recenzije, kvaliteta plaža na Pelješcu iznosi 92/100, zadovoljstvo gostiju hotelima 90/100 na temelju 1306 recenzija, u kampovima iznosi 87/100 na temelju 698 recenzija. Ukupna kvaliteta lokalnih proizvođača iznosi 96/100, na temelju 615 recenzija, privatnog smještaja iznosi 93/100, dok ukupna kvaliteta ugostiteljskih objekata u destinaciji iznosi 90/100 na temelju 7329 recenzija.
Na osnovi svih pokazatelja, zaključujemo da Turističke zajednice sa Pelješca izuzetno kvalitetnim radom usmjeravaju svoju ponudu, dionike, nove proizvode u cilju očuvanja poluotoka sa istovremeno suptilnim i modernim razvojem u cilju održivog i odgovornog turizma.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....