Nakon što je Dubrovački već pisao o gužvama na Zvekovici koji neke putnike dovode u nezgodan položaj jer kasne na posao, a neki se pak žale na prekrcanost autobusa koji 'kupi' Konavljane sa Zvekovice gdje su ih prethodno dovezli autobusi s Gornje i Donje Bande, načelnik Općine Konavle Božo Lasić prokomentirao je cjelokupnu situaciju.
- Libertas je uveo novi režim vožnje s presjedanjem da bi se uštedjelo na kilometrima, dnevno se uštedi više od 200 kilometara, što je financijski značajno. Oduvijek se o tome govorilo u Konavlima i Libertasu, da bi se napravilo mjesto na Zvekovici gdje bi putnici presjedali iz jedan u drugi autobus, s tim bi se napravila izvjesna ušteda, a i što se tiče kvalitete prijevoza ništa ne bi trebalo poći ukrivo. Nekoliko dana smo gledali kako to funkcionira, dao sam primjedbu koja stoji i s njom su se složili i u Libertasu: da je sigurnosni aspekt ugrožen i da djeca, a ne samo djeca, nego svi ostali putnici koji na tom mjestu presjedaju, a koje je poprilično frekventno, da postoji izvjesna ugroza, da se nešto može dogoditi. Intervenirao sam, direktor Libertasa se odazvao, gledali smo jučer i danas kako to poboljšati i sad se došlo do jednog rješenja: malo veća postaja koja je na donjoj strani predviđena je za javni gradski prijevoz kao nekakav mali 'priručni kolodvor', premjestit će se svi autobusi i dolje će se obavljati prekrcaj iz jednoga u drugi autobus tako da ne bi trebalo biti tog problema na raskrižju. Također, Općina će osigurati nadstrešnice odnosno upristojit ćemo autobusne kućice tako da nema nikakvog problema. Mislim da bi to moglo biti dobro rješenje, a i da bi nam to mogao biti putokaz za ubuduće da poboljšamo javni gradski prijevoz, da to bude raskrižje gdje će dolaziti i svi ostali: i kombiji i autobusi. Sad ćemo vidjeti kako će to funkcionirati i onda ćemo kasnije donijeti konačnu odluku i to prilagoditi, najavljuje Lasić koji dodaje:
- Inače, situacija je takva kakva jest, općenito, ne samo u tom segmentu. Pogođeni smo svi s financijskom krizom i s problemima koje imamo, razumijem ljude koji negoduju, ali se moramo prilagođavati. U svim segmentima trebamo štedjeti, prvo smo počeli od sebe, a i druge stvari ćemo morati prilagoditi, to je činjenica.
Osvrnuo se i na navodna kašnjenja i prekrcanost autobusa.
- Dosad nisu bila kašnjenja, bus uopće ne staje nigdje kroz Župu, ujutro je tako organizirano da 'platski' kupi djecu kroz Plat i druga mjesta. Čujte, u Zagrebu ili u bilo kojem gradu, deset i više kilometara ljudi stoje na nogama, netko sjedi, netko stoji, ne možete imati baš toliki komod. To je gradski prijevoz, nije to taksi prijevoz, treba prihvatiti neke stvari, to je to. Ogromni su troškovi koje izdvajam za prijevoz. Preko 2 milijuna kuna godišnje dajemo Libertasu za prijevoz i da bi se to sve pokrilo, a cijena goriva se na mijenja na dnevnoj, a ne na mjesečnoj bazi. Plaćamo dodatne prijevoze, na primjer, dolazi nam čovjek s osobnim vozilom da bi dvoje, troje djece prebacio sa Zvekovice prema Konavoski brdima. Isto tako, za Zastolje plaćamo kombi mjesečno, mi smo ograničeni s novcem, ne plaća Općina, nego svaki stanovnik Konavala – to je činjenica. Isto tako, prihvaćam odgovornost Općine, lokalne samouprave i Libertasa, ali je isto tako i činjenica da se ovdje radi o županijskom prijevozu, mislim da bi na jedan način tu trebala biti i Županija aktivna jer je ovo isključivo županijski prijevoz, a i država je bila osigurala neka sredstva, ali koliko znam, do danas Libertas nije povukao nikakva sredstva na razini države, navodi Lasić.