Hrvatska turistička zajednica i ove je godine pokrenula promotivnu kampanju na kanalima jedne od najvećih svjetskih platformi za putovanja - Expedia Group. U prvom valu kampanje obuhvaćena su tržišta Velike Britanije i Švedske, a kasnije će biti obuhvaćeno i tržište SAD-a obzirom da je riječ o najvažnijem dalekom tržištu za hrvatski turizam s kojeg ostvarujemo najveći broj turističkih dolazaka i noćenja.
„ U okviru ove suradnje namjera nam je izravno utjecati na rezervacije odmora u Hrvatskoj, poticati daljnji tijek turističkog prometa s naglaskom na razdoblja pred i posezone, ali i prezentirati našu zemlju kao sigurnu, atraktivnu i nezaobilaznu turističku destinaciju na Mediteranu. Ove smo godine u kampanji naglasak stavili na tržište Švedske obzirom na velik potencijal i interes prema hrvatskim destinacijama, posebice u segmentu online pretraživanja i bukiranja putovanja. Ova je platforma izuzetno popularna u Velikoj Britaniji te vjerujemo da će turisti s toga tržišta zadržati status jednih od najvjernijih gostiju u Hrvatskoj, osobito u Dalmaciji“, izjavio je Kristjan Staničić, direktor HTZ-a, nadodavši kako će se s provedbom aktivnosti na američkom tržištu započeti krajem ožujka.
Kampanja na booking platformama Expedia Grupe (Expedia i Hotels) na britanskom i švedskom tržištu obuhvaća kreiranje destinacijskih landing stranica na platformama i to pojedinačno za svako tržište, a sve u svrhu predstavljanja Hrvatske kroz zanimljiv sadržaj i doživljaje, odnosno s ciljem poticanja korisnika na rezervacije putovanja prema Hrvatskoj. Uz to, predviđene su i integrirane aktivnosti oglašavanja za koje se procjenjuje da će ostvariti više od 10 milijuna impresija.
Dodajmo kako je u Hrvatskoj, prema podacima sustava eVisitor, tijekom prošle godine s tržišta Velike Britanije ostvareno preko 3,7 milijuna noćenja, s tržišta SAD-a preko 2 milijuna te s tržišta Švedske oko 1,2 milijuna noćenja, što u odnosu na godinu ranije predstavlja rast prometa, a pozitivni trendovi s navedenih tržišta očekuju se i tijekom ove godine.
Tvrtka Expedia nedavno je također predstavila aktualne trendove za turističku sezonu 2024. godine, rezultate istraživanja u kojima su istaknuli kako će čak 40 posto gostiju koristiti umjetnu inteligenciju u planiranju putovanja. Godinu 2024. nazvali su i godinom trenda “Go-occasion,”, prema kojem putnici traže bilo kakav razlog da putuju u grupi s prijateljima ili obitelji.
Vraćaju se i putovanja na velike festivale i koncerte poznatih bandova.
Nadalje, na Tik Toku je popularan trend “dvojnika“, odnosno alternativne destinacije koje se nude skupljim destinacijama kao što je Pattaya na Tajlandu zamjena za Bangkok ili Paros u Grčkoj zamjena za Santorini.
Putnici će i ove godine istraživati destinacije koje su vidjeli u televizijskim emisijama i filmovima, tzv. “Set-jetting, a u istraživanju su naveli kako TV emisije više utječu na odabir njihovih putovanja od Instagrama, TikToka i podcastova.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....