Turistička zajednica grada Dubrovnika sredinom veljače započela je novu promotivnu kampanju na američkom tržištu. Tijekom slijedeća tri mjeseca promotivni film o Dubrovniku prikazuje se u 73 zračne luke SAD-a na 1705 ekrana koji se nalaze na odlaznim putničkim terminalima. Promotivni film o Dubrovniku traje 30 sekundi, a imaju ga priliku vidjeti putnici američkih zračnih luka na svim ekranima, svakih sat vremena, 18 sati dnevno. Pretpostavlja se da će film u tri mjeseca pogledati preko 35 milijuna putnika.
Dubrovnik je konstantno prisutan na američkom tržištu kroz razne promotivne aktivnosti koje provodi Turistička zajednica grada Dubrovnika. Promocija Dubrovnika u SAD-u nastavak je aktivnosti usmjerenih ka promociji Dubrovnika na najvažnijim emitivnim tržištima tijekom globalne pandemije. U svim promotivnim aktivnostima naglasak je na Dubrovniku kao sigurnoj i atraktivnoj turističkoj destinaciji. Tijekom zime i proljeća Dubrovnik se promovira u magazinima najvećih američkih avioprijevoznika American Airlines i United Airlines, koji se zbog trenutne situacije uzrokovane pandemijom COVID-19 distribuiraju i drugim kanalima kako bi doprli do svojih klijenata, a u okviru kampanje dogovoreno je i snimanje 10-minutnog promotivnog videa o Dubrovniku, koji će se tri mjeseca emitirati na svim linijama i u svim zrakoplovima, ali i društvenim mrežama American Airlinesa.
Uz intenzivnu promociju Dubrovnika i pripremu za konferenciju američkih stručnjaka u turizmu, ASTA DESTINATION EXPO 2021, koja će se održati u Dubrovniku od 10. do 13. lipnja te očekivanu visoku stopu procijepljenosti, kako na emitivnom tržištu tako i u destinaciji, postoji opravdani optimizam za povratak američkog tržišta u Dubrovnik ove turističke sezone.