Više od dvije stotine posjetitelja pratilo je prezentaciju Dubrovnika i zimske turističke ponude, održanu 3.studenog 2016. u Münchenu. Turistička zajednica grada Dubrovnika u suradnji s najvećom bavarskom medijskom kućom Merkur, touroperatorom ID RIVA, predstavništvom Hrvatske turističke zajednice u Münchenu u multimedijalnoj dvorani Merkur centra upriličili su zanimljivo događanje koje je izazvalo veliku pozornost javnosti. Uz glazbu, tradicionalnu hranu, promotivni video „Dubrovnik and time“, sve prisutne je pozdravila i pozvala na ugodni zimski boravak u Dubrovniku, direktorica Turističke zajednice grada Dubrovnika, Romana Vlašić. Događaj je svojim prisustvom uveličao i generalni konzul Republike Hrvatske u Münchenu, Petar Uzorinac.
Koordinatorica Odjela za komunikacije Turističke zajednice grada Dubrovnika, Sandra Milovčević, održala je prezentaciju ukupne dubrovačke turističke ponude, s posebnim naglaskom na Dubrovački zimski festival, kroz koju su se posjetitelji mogli upoznati s čarobnim ozračjem blagdanskog Dubrovnika. Posebno oduševljenje prisutnih izazvao je višestruko nagrađivani promotivni film Turističke zajednice grada Dubrovnika „Dubrovnik and Time“, kao i film o Dubrovačkom zimskom festivalu. Ova prezentacija je nastavak suradnje s njemačkim touroperatorom ID RIVA, koji već drugu godinu zaredom organizira posebne charter letove iz Münchena prema Dubrovniku u vrijeme Good Food Festivala.
Hrvatski chef Branko Ognjenović, na poziv ID RIVA toursa, koji je bio domaćin tratamenta, priredio je buffet-stol s hrvatskim sirevima i pršutom, kao i drugim domaćim specijalitetima, uz hrvatska vina, a u razgovoru s voditeljicom govorio je o dubrovačkim specijalitetima. Posjetitelji su u multimedijalnoj dvorani medijske kuće Merkur na štandu Turističke zajednice grada Dubrovnika dobili promotivne brošure Dubrovnika, kao i tradicionalne dubrovačke slatkiše, arancine i bruštulane mjendule. Goste je zabavljao Trio Adriatica iz Dubrovnika, koji je izvodio tradicionalne dalmatinske napjeve.
Njemački turisti čine značajan dio cjelokupnog turističkog prometa u Dubrovniku. U 2015.godini bili su na 3.mjestu po ukupnom broju posjetitelja, dok su ove godine u prvih 10 mjeseci preuzeli 2.mjesto, s 55408 dolazaka i 214710 noćenja, što je 8 % više nego u istom razdoblju 2015.godine. Prezentacija Dubrovnika dio je promotivne kampanje koja se već neko vrijeme provodi u Bavarskoj, s ciljem promocije dubrovačke turističke ponude u tiskanim i online izdanjima medijske kuće Merkur, koja ove godine za cilj ima promociju Dubrovačkog zimskog festivala.
StoryEditorOCM
Turizam i gospodarstvoTURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA DUBROVNIKA
I BAVARCI BI NA ZIMSKI FESTIVAL Dubrovnik prezentiran u Münchenu
4. studenog 2016. - 17:25