StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetNAGRADNA IGRA "385"

‘Tommy‘ kontinuirano zagovara potrebu poticanja domaće proizvodnje

Piše Slobodna Dalmacija
8. listopada 2020. - 09:51
Započela je nagradna igra "Tommyja" pod nazivom "385", osmišljena i pripremana kao specifičan projekt poticanja kupnje proizvoda domaćih proizvođača i potpore razvoju hrvatskoga gospodarstva. Radi se o jedinstvenu konceptu nagradne igre koja, osim bogatog fonda nagrada za kupce, upućuje na jačanje svijesti o potrebi kupnje proizvoda hrvatskih proizvođača, a upravo simbolika "385" upućuje sve kupce da pri odluci o kupnji pojedinog proizvoda preferiraju i odabiru proizvode čiji kodovi počinju s "385", jer to jamči da su kupili proizvode hrvatskih tvrtki.

Kupnjom takvih proizvoda jačaju se spone između domaćih kupaca i proizvođača, a to je ujedno i jamstvo boljih razvojnih perspektiva cijelog gospodarstva. Poruka "Tommy zna da voliš hrvatsko" je inspiracija koju treba imati na umu pri odgovornoj kupnju, a na taj način šaljemo poruku domaćim proizvođačima da su oni naš prvi izbor i da ih na ovaj način podržavamo. Kao jedan od lidera hrvatske maloprodaje "Tommy" kontinuirano zagovara potrebu poticanja hrvatske proizvodnje i proizvođača. To se ogleda u asortimanu u kojemu su u velikoj većini zastupljeni proizvodi domaćih dobavljača. Ovom kampanjom želimo dodatno potaknuti prodaju hrvatskih proizvoda i na taj način aktivno pridonijeti razvoju hrvatskih tvrtki, ali i ukupnog nacionalnoga gospodarstva, te očuvanju radnih mjesta, što je posebno značajno kada se nalazimo u specifičnim i izvanrednim situacijama koje negativno utječu na gospodarska kretanja.

Suradnjom s brojnim domaćim dobavljačima, a posebno s nizom malih i srednjih lokalnih proizvođača, aktivno potičemo njihov razvoj, što je posebno značajno u segmentu proizvodnje poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda, kako bi se stimulirala proizvodnja i povećao stupanj proizvodne samodostatnosti. Ovu kampanju podržava i Hrvatska gospodarska komora, kao partner u promicanju razvoja domaćega gospodarstva, a u kampanji dodatno promoviramo proizvode označene s oznakama "Hrvatska kvaliteta" i "Izvorno hrvatsko".
19. travanj 2024 12:31