StoryEditorOCM
Hrvatska i svijet‘PODUPLANI‘ RAČUNI|

Provjerite stavke na računu, iz Hrvatskog telekoma se ispričavaju i priznaju da su greškom naplaćivali i bonove!

Piše Dubravka Marjanović Ladašić
16. studenog 2020. - 20:20
U našu redakciju javilo se nekoliko sugrađana s pritužbom da im je Hrvatski telekom u pretplatničkim računima naplatila nekoliko bonova koje oni nisu kupovali niti koristili, jer za tim nemaju ni potrebe, s obzirom da su dugogodišnji pretplatnici ove mobilne mreže. Uložene su žalbe, a našoj sugovornici je djelatnica dubrovačke ispostave HT-a potvrdila da je uočila taj problem koji se već ponavljao u nekoliko slučajeva.

Stoga smo pitali službu za odnose s javnošću ove teleoperaterske tvrtke o čemu se tu radi, jesu li istražili kako i zašto su se, konkretno na jednom primjeru, Dubrovkinji doslovno poduplali računi za fiksni i mobilni telefon 'fantomskim' bonovima koje nije kupovala. Naime, već godinama za fiksnu liniju plaća oko 380 kuna, te za dvije mobitelske linije na pretplatu oko 350, da bi joj ovih dana stigli računi od kojih joj se 'zamantralo', do te mjere da nije sve ostalo samo na prigovoru, nego se odlučila svoju priču podijeliti s medijima.
Na računu za fiksnu mrežu je umjesto uobičajenih 380 kuna, dobila račun na 692 kuna, dok je za mobilnu mrežu račun, umjesto 350, iznosio čak 890 kuna! Malo je reći da se skoro onesvijestila, posebno u ovoj situaciji kada svi važu svaku kunu jer ljudi na dnevnoj bazi ostaju bez posla i prihoda.

-Dugogodišnja sam korisnica Hrvatskog telekoma, imamo MaX tv, nekoliko mobitela, fiksnu liniju i sve to skupa ionako dosta plaćamo. Svakog mjeseca uredno podmirujem svoje račune. Računi iz T-coma već su godinama isti, bude par kuna razlike. Da je ovog mjeseca došlo i 50 kuna razlike, ne bih obadala. No, moji su se računi i više nego poduplali!' – kaže nam i dodaje da se istog dana obratila njihovoj korisničkoj službi, putem elektronske pošte, ali i osobno.


- Uložila sam žalbu e-mailom i istoga dana otišla u poslovnicu, gdje sam tražila točan datum, sat i sekundu kad sam to navodno kupila te bonove, te za koje brojeve mobitela. Nas troje iz obitelji imamo mobitele na pretplatnički ugovor i nikome ti bonovi ne trebaju, niti smo ih nekome drugom kupovali. Ondje mi je djelatnica rekla da mi to ne može izlistati, jer je to nekakvo 'zadiranje u podatke', ali da ću dobiti odgovor na prigovor – kaže naša sugovornica, te dodaje da na taj način ostaje 'riječ protiv riječi', njena protiv njihove. Pita se kako će dokazati da nije kupovala bonove, ako oni tvrde tako, a ne daju relevantne informacije o tome kad i gdje je kupila te bonove i za koga, a nije? Tako joj se svaki mjesec može ponoviti ista stvar, a što kažu u narodu, 'ni luk jela ni luk mirisala'! Na stranicama HT-a pak detaljno su objašnjeni uvjeti korištenja bonova. Postoji automatska nadoplata, te nadoplata, primjerice, SMS bonom, o čemu je konkretno riječ u slučaju naše sugovornice. Stranica pojašnjava kako se taj bon uplaćuje pa kaže: 'Pošaljite SMS na 13240 u obliku: iznos bona#broj koji želite doplatiti#', te dodaje da su 'valjani iznosi bonova 200, 100, 60, 40 i 30 kuna'. 'Bon plaćate sljedećim računom za mobilnu uslugu', stoji u pojašnjenju, što bi značilo da morate sami utipkati sve te brojeve.

- Jedino ako sam bila hipnotizirana - ironično domeće naša sugrađanka- čekajući odgovor iz HT-a. I mi smo poslali upit tvrtki za pojašnjenje ove situacije. - Upoznati smo s navedenom situacijom i aktivno radimo na njenom rješavanju. Naime, provjerom je utvrđeno kako je pojedinim korisnicima na računu navedena stavka kupnje bona, odnosno SMS bon usluga, iako nisu koristili uslugu kupnje bona. Takve korisnike kontaktiramo i vršimo povrat sredstava ili otpis spornog potraživanja u najkraćem mogućem roku. Isto tako, pozivamo korisnike da se jave našoj Korisničkoj podršci ukoliko primijete pogrešno navedenu stavku na svom računu kako bi se izvršila korekcija računa. Još jednom se ispričavamo korisnicima radi nastale neugodnosti- poručuju iz Hrvatskog Telekoma.

 
08. studeni 2024 15:40