Potvrđeno je ono o čemu se šuška danima. Poznati medijski brend narodni otišao je u povijest, a lansiran je novi - bravo! Katijan Knok, čelnik ovog radijskog lidera koji je prošao kroz kompletni rebranding, u razgovoru nam je otkrio zašto su se odlučili na ovu transformaciju, kako misle probiti čarobnu granicu slušanosti, ali i boji li se negativnih reakcija, donosi Jutarnji list.
- Kod nas nikad nije dosadno, dapače.. Dugo se već na ovim frekvencijama diktiraju trendovi po kojima smo postali prepoznatljivi na tržištu ne samo radija nego i medija općenito. Svaki tjedan uz nas je više od milijun slušatelja, lista čekanja na sponzorske minute sve je duža, ostvarujemo najbolje poslovne rezultate ikada što se jednog radijskog nakladnika tiče, međutim, isto tako svjesni smo da smo dosegli maksimalni tržišni potencijal, a pritom napominjem da u posljednje dvije godine stagniramo u pogledu slušanosti. Kako nam se ne bi dogodio neželjeni scenarij pada nakon razdoblja uzleta i stagnacije, odlučili smo se na zaokret, koji znači da - narodni postaje povijest! Novi brand zove se bravo!