StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetKAKVA ĆE BITI KAMPANJA?

Komunikacijski stručnjak ocjenjuje: Cijeli narativ je pun rupa i dosta ‘fake‘

Piše D.M.L.
7. ožujka 2024. - 10:29

U emisiji HRT-a U mreži Prvog voditeljice i urednice Mirjane Grahovac gostovalo je troje sugovornika i komunikacijskih stručnjaka na temu ‘Kako motivirati i privući birače?‘ i kakva će općenito biti kampanja u kojoj je, pored Nikoline Borčić i Jerka Trogrlića, sudjelovao i Maro Alavanja koji je diplomirao na privatnoj Visokoj školi Edward Bernays za komunikacijski menadžment, bio je glasnogovornik Hrvatske narodne stranke te posebni savjetnik za odnose s javnošću nekadašnje HNS-ove ministrice obrazovanja Blaženke Divjak.

Nikolina Borčić na Sveučilištu VERN’ predaje predmete vezane uz komuniciranje u organizacijama i politici, dok je Jerko Trogrlić stručnjak za politički marketing.

Što sugovornici predviđaju da će se dogoditi na izborima i kako će po njihovu stručnom mišljenju izgledati kampanja, pogledajte u videu:

08. studeni 2024 06:48