StoryEditorOCM

Hoteli Cavtat ispričali su se roditeljima i mažoretkinjama što su satima čekali na sobe. Evo što je bio razlog čekanju

Piše Maja Rilović Koprivec
19. travnja 2023. - 09:23

Hoteli Cavtat u čijem hotelu Albatros su nedavno bile smještene natjecateljice  Državnog prvenstva u twirlingu i mažoret plesu 2023., priopćenjem su reagirali na članak koji je izašao na portalu Dubrovačkog  vjesnika. Podsjetimo, pisali smo o nedostatku radne snage u hotelima i neugodnom iskustvu s duljim čekanjem na prijavu u hotel koji su nam prenijeli roditelji natjecateljica. Evo što su napisali iz Hotela Cavtat o ovom slučaju:

 

„Dopustite da se referiramo na članak koji je izašao na vašem portalu Dubrovački vjesnik dana 17.04.2023 godine, koji se odnosi na roditelje i mažoretkinje koji su više sati čekali da im se dodijeli soba u Hotelu Albatros.

U članku je navedeno kako su roditelji mažoretkinja i mažoretkinje više sati čekali da im se dodjeli soba nakon višesatnog putovanja u Hotel Albatros. Dopustite da se ovim putem ispričamo roditeljima i mažoretkinjama. Hotelima Cavtat dobrobit djece je na prvom mjestu, kao i njihovih roditelja, te svakog gosta koji se odluči odsjesti u Hotelu Albatros i Hotelu Epidaurus. Namjere Hotela Cavtat, su uvijek da se gost osjeća dobro i ugodno u hotelima. Hotel Epidaurus i Hotel Albatros su obiteljski hoteli s pregršt animacija, parkova i aktivnosti za djecu i roditelje, te se svakodnevno smišljaju novi načini kako unaprijediti već postojeće usluge. Jedna od usluga koja se unapređivala je rezervacijski sustav, no nažalost došlo je do pogreške u sistemu te su nastale poteškoće s izdavanjem soba, a koje su se nažalost reflektirale na naše mažoretkinje i njihove roditelje. Hoteli Cavtat su odmah reagirali na problem te su na trošak hotela ponudili roditeljima i mažoretkinjama osvježenje na baru kako bi se osjećali ugodnije. Dodatno, hotel je omogućio produljenje radnog vremena bazena i restorana kako bi ugodili gostima što je više moguće. Radi unapređenja našeg hotelskog sistema, kako bi gosti imali što funkcionalniji pristup sobama i uslugama, došlo je do ove pogreške, a Hoteli Cavtat poduzeli su sve moguće mjere da ju ublaže i iziđu u susret roditeljima i djeci.

Vjerujemo kako do ovakvih neželjenih situacija ubuduće više neće dolaziti, poručuju iz tvrtke Hoteli Cavtat d.d.

17. studeni 2024 09:49