StoryEditorOCM
Hrvatska i svijetVlašić na moru

Dubrovčani prepoznali motiv Grada na kravljem siru iz BiH: ‘ Zar opet ? Kad će više prestati ta drska svojatanja?!‘

Piše DV
22. travnja 2023. - 15:48

Svojatanje branda Dubrovnika za kojekakve marketinške svrhe više malo koga čudi. Nagledali smo se posljednjih godina fotografija i slika prepoznatljivih motiva Grada na cijelom nizu različitih proizvoda, od kozmetičkih do prehrambenih, a da za pravo korištenja nitko nije pitao. Niti može pitati jer UNESCO-ov grad nije zaštićen od zloupotrebe ‘lika i djela‘.

Posljednji primjer posezanja za identitetom je ambalaža kojoj je lukavo pribjegao proizvođač mliječnih proizvoda s Vlašića.

Motivom Dubrovnika su mrtvi hladni zakitili konzervu sira u salamuri i prigodno ga nazvali mediteranskim bijelim. Mnogi Dubrovčani koji se na putu preko granice zaustave radi shoppinga u prodavaonicama velikog B i H trgovačkog lanca susretali su se s bogatim izborom sirova, ali u asortimanu dosad nisu primijetili i proizvod s Dubrovnikom kao mamcem.

22. studeni 2024 07:05