Nakon dvaju centara u Makarskoj i na otoku Korčuli u subotu je svečano otvoren "SPOT shopping park" u Planom pokraj Trogira, u neposrednoj blizini Zračne luke.
Novootvoreni centar u Planom realiziran je prema konceptu retail parka i prvi je takav u Hrvatskoj unutar brenda "SPOT". Riječ je o potpuno novom objektu koji na još višu razinu podiže trgovačku ponudu na širem području Trogira i Kaštela, a zasigurno će postati prepoznatljivo mjesto okupljanja za lokalno stanovništvo, ali i za brojne goste i posjetitelje.
Vrpcu prilikom svečanog otvaranja, kojem su nazočili i brojne poznate osobe iz svijeta mode i estrade, prerezali su trogirski gradonačelnik Ante Bilić i investitor projekta Tomislav Mamić prilikom čega je trogirskoj udruzi osoba s invaliditetom "TOMS" uručen ček u iznosu od 30 tisuća kuna.
Uz koncept i bogatstvo trgovačkih, te drugih popratnih sadržaja, uz prisutnost nekoliko vrlo jakih brandova, jamče posjetiteljima raznolikost ponude i ugodnost boravka.
- Ovo je treći po redu "SPOT" centar, s novim formatom retail parka. Radi se o pametnoj kupovini pri čemu se s parkinga izravno ulazi u poslovnice. Iznimno smo zadovoljni i sretni što smo u kratkom roku, u manje od godinu dana uspjeli ovo odraditi, unatoč svim nepovoljnim okolnostima za koje znamo da se događaju na tržištu, dionosi Slobodna Dalmacija.
Mislim da će kupci ovo prepoznati te da je ovo velika stvar za Trogir i okolne gradove. Ono što je bitno je i da su u centru otvorena nova radna mjesta pa tako imamo tristo zaposlenih. Moram naglasiti da će se ova priča širiti na susjedno zemljište predviđeno za aneks centra i nadamo se da ćemo i to realizirati u što skorijem roku, na zadovoljstvo svih nas – kazao je Nikola Mikulić, direktor tvrtke "Plano projekt".
Ukupna vrijednost investicije iznosi 25 milijuna eura, a otvorenje novog trgovačkog centra rezultiralo je, što je iznimno važno, zapošljavanjem oko 300 ljudi. Prostor "SPOT shopping parka" prostire se na više od 11 tisuća četvornih metara unutar kojih je smješteno 19 trgovina i jedan ugostiteljski objekt, a među njima svakako valja istaknuti i novi hipermarket "Tommy".
Retail park je izgrađen na zemljištu od 55 tisuća kvadrata, a za posjetitelje je osigurano 300 parkirališnih mjesta, a kao dodatna usluga je osigurana i električna punionica vozila.
Tako od jučer u novom "SPOT shopping parku" kupci na raspolaganju imaju široku ponudu i mogućnost kupovine u trgovinam i poslovnicama: "Bipa", "Baby Center", "Deichmann", "FavBet", "Galeb 1950", "Galileo", Hrvatska lutrija, "Intersport", "KiK", "Ljekarne Pablo", "Mana Moda", "Müller", "Optika Anda", "Pepco", "Posteljina.hr", "Sinsay", "Tedi", "Telemach", "ZOO City", "Leggiero Bar" i hipermarket "Tommy", vodećeg trgovačkog lanca u Dalmaciji.
"SPOT shopping park" svoja vrata posjetiteljima je otvorio uz bogati program popraćen raznim promotivnim akcijama, popustima i animacijama za djecu i odrasle. Objekt će biti otvoren od ponedjeljka do nedjelje. Površina korisnog prostora "Tommyjeva" hipermarketa premašuje 2200 kvadrata s velikim brojem parkirališnih mjesta za kupce u sklopu "SPOT shopping parka".
Ponuda hipermarketa "Tommy" je standardno prepoznatljiva i odlikuje se širinom asortimana prehrambenih i neprehrambenih proizvoda, a posebno se ističe asortimanska ponuda mesnice, ribarnice, gastronomije, voća i povrća, delikatese i pekarstva sa dnevno svježom ponudom, u kojoj su pretežito zastupljeni hrvatski proizvodi i proizvođači, s dodatnom inovacijom – to-go asortimanom, piše Slobodna Dalmacija.
Novi hipermarket je značajna investicija tvrtke "Tommy" i projekt čija realizacija potvrđuje usmjerenost kompanije prema kontinuiranom razvoju poslovanja i očuvanju liderske pozicije u dalmatinskoj maloprodaji.