Mladi korčulanski fotograf i producent Dino Mihovilović najpoznatiji je po fotografiji Korčule s kojom je 2015. godine ušao u najuži krug natjecanja za naslovnicu časopisa National Geographic. Dinova crno-bijela fotografija korčulanske arhitekture, mračne atmosfere s distopijskim prizvukom kojem pridonose nemarno rastegnuti kablovi, progurala se ispred više od četiri tisuće konkurentskih fotografija iz cijelog svijeta poslanih te godine na natječaj. Te 2015. godine Dinova je karijera krenula strelovito, njegova je fotografija zauzela peto mjesto od 3200 fotografija u kategoriji Climate Change in Your Life urednika National Geographica Jessie Wendera i Dennisa Demicka. Malo nakon toga, fotografiju je prepoznala i poznata producentska kuća Para Music Group iz New Yorka za koju je svojedobno radio glasoviti američki producent i reper Timbaland. Kuća je otkupila Dinovu fotografiju i postavila je na svoj web homepage.
Strelovito naprijed
Dino se fotografijom bavi gotovo 15 godina, a osim iza objektiva okušao se i kao producent, a režirao je i brojne glazbene spotove u posljednjih osam godina. Priča nam kako mu je 2015. bila jako dobra godina u poslovnom smislu, međutim, kad s odmakom pogleda svoje radove iz tog razdoblja, uključujući i slavnu fotografiju korčulanske štrade, najradije bi sve te radove zapalio, priznaje nam uz smijeh. Jednom od najlošijih svojih fotografija smatra upravo tu s kojom je stekao svjetsku slavu, ali valjda je to normalno, zaključuje Dino, u svemu treba napredovati, a pogotovo u poslu.
S Dinom smo pričali povodom premijere njegovog novog video spota, odnosno kratkog art videa kojeg je prošlog tjedna predstavio u kino Sali Centra za kulturu u Korčuli. Za glavnu ulogu u videu zadužena je bila poznata bosansko-hercegovačka manekenka i fotomodel Tea Bošković koja je svojedobno proglašena i najljepšom Balkankom, a s Dinom se povezala budući da je podrijetlom s Pelješca.
-Snimatelj je bio Smiljan Strihić koji ima dugogdišnje iskustvo iza kamere, stilist je Ivana Jurić Design, a ja sam u ulozi producenta. Tea je u trenutku snimanja bila na Pelješcu pa sam iskoristio priliku i pozvao je da glumi u videu. Tea je jako zabavna, profesionalna i ugodna osoba s kojom je lako raditi, nadam se da će se naša suradnja nastaviti“, priča nam Dino.
Atraktivna Tea u prvom je planu videa, a Dino nam otkriva kako se na snimanju skupila lokalna ekipa koja je uživala u prizorima. Inače, snimali su na plaži u prekrasnoj Lumbardi, zahvaljujući lumbarajskim općinskim vlastima koji su osigurali sve dozvole, a kako bi pridonijeli dramatičnosti videa, Dino je zapalio obližnju barku pa su na snimanju, za svaki slučaj, bili i vatrogasci. Spot inače nema nikakvu komercijalnu svrhu, a atmosferom je Dino pokušao evocirati trenutno populane 90-e.
Divljak s otoka
-Radnju prati poznata uspješnica Backstreet Boysa, a na videu je kolor-korekciju radio moj suradnik koji je radio korekcije boja za Spielberga. Glavni forte videa su emocije, patnja glavne glumice prati pjesmu. Radeći ovaj spot imao sam na umu neke situacije iz privatnog života, radi se većinom o egu koji će biti u dekripciji. Video nije za komercijalne svrhe, još prije svjetske pandemije kupio sam nove kamere koje sam imao želju isprobati, ali ne radim ništa tek tako pa smo se potrudili“, priča nam Dino.
U spotu je originalno trebala glumiti Fani Stipković, showbizz novinarka i model iz Vele Luke, no kako se ta suradnja nije realizirala priči se priključila Tea koja je oduševila kolege, a sad i publiku. Dina uskoro očekuju brojne suradnje, za Ivanu Jurić Design planira snimiti uvod u seriju fotografija, u Zagrebu ima dogovorene suradnje s poznatim kazališnim i televizijskim glumcima Borkom Perićem i Markom Braićem. Osim njih, Dino će snimati modele Moniku Galić i Emmu Galogaza.
-Samo da završi ova korona!- iskreno je poželio Dino, koja je najviše nagrizla umjetničku industriju. Za uspjeh treba raditi, za egzistenciju se treba boriti, no Dino i dalje ustrajno zazire od komercijale. Ne smatra se fotografom, ističe Dino, fotografi su zanatlije, a on je previše divlji i buntovan. Osim u Hrvatskoj, ima dogovorene poslove u Sloveniji i Njemačkoj, a Korčulani će ga u radnom gradu susresti tek u rujnu.
-Iskreno, dosadilo mi je da me zovu Korčulaninom, htio bih biti malo ja, Korčulanin je kao neki moj alter ego. Korčula je zahtjevna sredina za odrastanje, ali te očeliči. Mislim da Zagrepčani malo toga imaju što imamo mi Dalmatinci, pogotovo kad odrasteš na otoku. To je strašna životna škola, jedan Korčulanin se neće izgubii u svijetu, neće se dogoditi da nije uspio ili nije napredovao, mi smo divlja sorta. Trebalo je jako puno godina dok ljudi ne shvate što radim, kad jednom shvate onda je lakše. Tanka je granica između uspjeha i neuspjeha i između luđaka i genijalca“, zaključio je Dino.