A tko će drugi, nego svoj svome! Ima li boljeg promotora otoka Pašmana od „njegovog diteta“, svjetski poznatog modela, Nevene Dujmović Prižmić?
Kad su iz TZ-a Općine Pašman krenuli s realizacijom ideje snimanja promotivnog video spota za ovaj lijepi zadarski otok, izbor za glavnu „glumicu“ bio je i više nego jednostavan.
- Ni trenutka se nismo mislili ni dvojili, ideju smo odmah predložili Neveni koja je to objeručke prihvatila. Ona je brend sama po sebi, ali je i brend našeg otoka – rekla nam je direktorica TZ-a Petra Perinović te pojasnila kako im je velika želja bila nakon dugog niza godina konačno snimiti promo-spot otoka u cjelini.
- Zapravo, do sada nije postojao jedinstveni promotivni video koji bi pokazao sve čari malih mjesta našeg lipog otoka kao jedinstvene destinacije. Snimanje je započelo krajem svibnja prošle godine te smo kadrove za spot snimali u dijelovima. Jedan je dio snimljen u predsezoni, drugi u srcu glavne sezone, a posljednji dio smo ostavili za posezonu. Želja nam je bila pokazati našim sadašnjim, ali prije svega budućim gostima, kako otok izgleda u svim tim periodima. Da vide da neće pogriješiti i ako se ne odluče za udarne ljetne mjesece – pojašnjava Petra te dodaje kako su obuhvatili i prirodne ljepote, ali i kulturni te noćni život koji otok nudi. Kako je izgledalo snimanje otkrio nam je Hrvoje Mavra iz REC produkcije.
- S obzirom na to da Nevena ima gust raspored, morali smo se prilagoditi, stoga smo puno improvizirali na terenu. Nevena je jednostavno prirodna pred kamerom stoga nije bilo ni najmanjih problema, moramo priznati da se i njen suprug Saša dobro snalazi ispred objektiva - pojasnio nam Mavra, koji se zajedno sa svojim partnerima Eugenom Šarićem i Šimom Sikirićem bacio na težak posao.
- Prijedlog pašmanske turističke zajednice bio je da napravimo jedan duži video od tri do pet minuta, no kako smo danas svi ovisni o društvenim mrežama koje traže kraću formu, odlučili smo napraviti video koji može biti modularan, odnosno da iz ovog videa napravimo još nekoliko kraćih tematskih videa koji se mogu objavljivati na društvenim mrežama u narednom periodu. Tako se u videu isprepliću čarobne plaže otoka, prirodne ljepote, autentična gastronomija, kulturno povijesna baština, sport i rekreacija, zabava. Video spot je ˝nabrijan˝ i predivnim kadrovima iz zraka s kojima nam je pomogao naš poznati fotograf Filip Brala. Cijelu dinamiku promotivnog spota odlučili smo usporiti s jednim umirujućim, vokalom kako bi cijeli video dobio na jednoj težini. Smatramo da smo uspjeli u naumu da prikažemo sveobuhvatne turističke proizvode, destinaciju koja je zabavna, koja potiče gosta da upozna tradiciju, da upozna lokalno stanovništvo, istraži kulturno povijesnu baštinu i konačno destinaciju koja opušta - istaknuo je Mavra, a Petra je nam je pak pojasnila koji je bio cilj spota.
- S ovim smo videom htjeli potaknuti ljude da kad dođu na otok, da se ne zadrže isključivo na jednom mjestu, već da si rasporede boravak kako bi doživjeli i ostala otočka mjesta – otkriva nam Petra, s ponosom ističući kako su izrazito zadovoljni komentarima na snimljeni materijal.
- Do sada nismo imali ni jedan jedini negativni komentar! Nije da ih se bojimo ili nešto, dapače, kritike su uvijek dobrodošle i prihvaćamo sve konstruktivne prijedloge, ali ih za sad stvarno nismo imali. Ljudi su jako zadovoljni, posebno naši lokalci što nam je iznimno drago – govori uz osmijeh Petra.
S obzirom na trenutnu situaciju uzrokovanu pandemijom korona virusom i na sezonu koja je zasigurno najnepredvidljivija do sad, iz TZ Pašman se nadaju da će ovaj spot bar malo poboljšati stvari te privući one koji se dvoume gdje na odmor ove godine.
- Vjerujem da su naša očekivanja kao i kod svih turističkih djelatnika: skromna uz nadanje najboljemu. Iskreno, prošli produženi vikend je nadmašio sva ta naša očekivanja, te prema onome što za sada vidimo, ako se nešto baš loše ne dogodi u narednim tjednima, bit će ova sezona iznad svega onoga što smo zamišljali u ožujku kad je bilo najgore. Odličan je pokazatelj i da već sad trajekti voze vanredno, što mi nismo mislili da će se dogoditi bar od sredine srpnja – zaključuje Petra.