- Svjetski, a naše - prve su reakcije na video spot Splićanke Albine Grčić za pjesmu "Tick Tock" kojom će nas predstavljati na Eurosongu u Rotterdamu, a čije je premijera večeras prikazana u središnjem dnevniku HRT-a.
Dugoiščekivani spot odmah je objavljen i na Albininom YouTube kanalu.
Već po objavi prvih fotografija sa snimanja prije nekoliko dana, javnost je ostala zaintrigirana, a interes je, čini nam se, opravdan. Albina izgleda sjajno, a spot je snimljen u maniri najpopularnijih svjetskih izvođača. Zagonetna žuta vrata mladu pjevačicu odvode u novi svijet, u kojem se iz obične djevojke pretvara u - modnu ikonu!
Spot, doduše, nema ništa neviđeno i pretjerano novo, no zaista je lijepo osvježenje na hrvatskoj sceni. Po teaserima smo možda, nakon sjajnog nastupa na Dori, očekivali i malo više, no Albina i njen tim nisu nas razočarali. Sjajno zvuči, a teško je reći u kojoj kombinaciji bolje izgleda - pretjeranoj i neodoljivoj haljini od crnoga tila ili bež kombinezonu prekrivena plišanim medvjedima. Make up je jednostavno neodoljiv, kao i Albinina karizma.
U cijelu priču neloše se uklopio i retro štih, red dance pokreta, red tamnoputih ljepotica i ljepotana - svi must have stereotipi novog desetljeća pred nama našli su svoje mjesto u spotu pjesme koja će Hrvatsku predstavljati na Eurosongu, i nadamo se, sjajno nas plasirati.
Iako objavljena verzija spota nema hrvatski dio pjesme, koji je pobrao sjajne komenatre i recenzije struke i obožavatelja Eurosonga diljem svijeta, naišao je sjajne reakcije publike.
- Ti si ikona, legenda! Ovo je najbolji glazbeni video ove godine, Hrvatska ulazi u top 10 u Rotterdamu! Pokažimo Europi što znamo! Konačno se nemamo čega sramiti, bravo! - samo su neki od prvih komentara, a u samo dvadeset minuta pjesma je pogledana više od pet tisuća puta. Budući da nastup s Dore broji milijunske preglede, vjerujemo, kako će i spot doživjeti istu sudbinu.