Pored otežanog poslovanja zbog pandemije, čovjeka zadesi i još neka nevolja, jer jedna, kažu, nikad ne dolazi sama. Zna to jako dobro 27-godišnja Mirjana Klić, vlasnica frizerskog salona Mickey u Marinićima. Specijalnost ovoga salona su afropletenice i klijentica kad se naruči, za nju je rezervirano cijelo radno vrijeme, jer to je opsežan i dugačak posao, piše Novi list.
- Prošle subote, između 8.30 i 9 sati u salon nam je došla mlada djevojka od oko 20 godina koja je imala rezerviran termin na ime Sanela. Jedini smo salon na ovom području i široj okolici koji nudi izradu vrlo popularnih afričkih pletenica. Ušla je salon s pletenicama u repu koje je prvo trebalo skinuti, za što nam je trebalo oko 3 i pol sata. Nakon toga je tražila i bojenje kompletne dužine kose. Naše radno vrijeme subotom je do 13 sati, ali ja kao vlasnica salona pristala sam odraditi prekovremeno kako bi nova klijentica izašla iz salona zadovoljna, pa sam ostala raditi koliko god je potrebno iako mi je taj dan tata pao na gradilištu sa skele, a mama mi čuva djecu dok završim, i jedva sam čekala završiti da idem vidjeti kako mi je tata i da oslobodim mamu brige oko djece.
Oko 12.30 sati započela sam izradu novoga repa od afro-pletenica. Klijentica je inzistirala na više pletenica od dogovorenog, pa mi je za izradu trebalo oko 4 sata. Tijekom izrade frizure komunikacija je bila vrlo ugodna i nije mi palo na pamet da nešto može poći u krivom smjeru. Završile smo oko 16 sati i Sanela je bila oduševljena svojim novim izgledom. Hvalila me kako su pletenice ljepše i urednije od svih prethodnih koje su joj radile kolegice u Zagrebu, a zaista su bile predivne, tako mi je žao da nisam stigla slikati.
Pripremila sam račun, na što je ona rekla da ide u dvorište do svog auta po novac i da se vraća 'za 3 minutice'. Kako nije željela da posumnjam u njezine namjere, u salonu je ostavila svoju torbicu kao garanciju da će se vratiti odmah. Nakon što je nije bilo 10 minuta, pokušavala sam je dobiti na mobitel, ali on je, naravno, bio isključen. Otvorila sam torbicu da pronađem neki dokument ili bilo što korisno, ali unutra je bila samo šminka, ulošci i nebitne sitnice. Znala sam koliko je sati i odmah kontaktirala policiju, ali svi znamo da se tu neće odigrati ništa značajno i da će ovakve osobe i dalje slobodno šetati.
Iskreno, jako sam tužna i razočarana ljudskom zlobom i cilj mi je upozoriti kolege i kolegice na ovakve neljude, jer potrošač je uvijek zaštićen, ali pružatelj usluge nema nikakva prava u ovakvim slučajevima, osim privatne tužbe koju ja svakako imam u planu podignuti kako bi se riješio ovaj slučaj, pripovijeda nam Mirjana. Kaže da ima široki krug dobrih ljudi, pa je istoga dana u roku od nekoliko sati saznala ime i prezime klijentice, njezin Instagram profil, kao i to da ona to redovito radi svima.
- Nažalost, nisam znala, pa sam nasjela na njezinu igricu. Mi u salonu imamo kamere, slike na kojima se jasno vidi tko je ta osoba i da je zaista bila u salonu. I voljna sam sve to podijeliti sa svima, bez obzira na rizike njezinog ponašanja i ljudi s kojima se druži. Neki ljudi su je prepoznali i zvali je da to ne čini, da joj je bolje da mi se javi i dođe mi platiti i ona je zaista u ponedjeljak nazvala i rekla mi je da će doći platiti 10. ožujka.
Rekla sam joj da mi treba platiti odmah, da joj je bolje jer policija zna sve, pa je rekla da će platiti do srijede. A vjerujem da neće. To je njena praksa po frizerskim salonima, frizure su joj očito fetiš, još traži sve najskuplje dodatke, a onda ne plati. Da su druge kolegice upozorile na nju, mnogi ne bismo nasjeli i ona to više ne bi radila. Zato ja sve ovo i govorim u javnost, da ostale kolegice ne nasjednu, kaže nam ova mlada frizerka koja je jednu od životnih lekcija naučila, a kako drukčije, nego na neugodnom iskustvu.
- Osjećaj je ružan, cijeli radni dan sam joj posvetila, zanemarila oca, majku i djecu, a ona je unaprijed znala da neće ništa platiti, rekla je da kod sebe ima 600 kuna, ali da ide do auta po ostatak, da će joj netko donijeti pred salon, ali nije se vratila. Poslije smo na nadzornim kamerama vidjeli da je stala na cestu, netko je došao autom, ona je ušla i otišla. A ja ostala razočarana i u nevjerici kakvih sve ljudi ima, ispričala je frizerka Mirjana Klić za Novi list.
U Policijskoj upravi primorsko-goranskoj potvrdili su da su u ponedjeljak zaprimili prijavu Mirjane Klić, vlasnice frizerskog salona Mickey u Marinićima koja je prijavila da je jedna stranka na prevaru pobjegla iz salona ne plativši račun. Radi se o računu od 1.425 kuna, koji prelazi granicu od 1.000 kuna koji se smatra graničnim iznosom male vrijednosti, pa će kaznena prijava ići po službenoj dužnosti. Vlasnica neće morati zbog toga pokretati privatnu tužbu, već će policija pokrenuti kriminalističko istaživanje i sve potrebne radnje kako bi prevaranticu dovela pred lice pravde.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....