StoryEditorOCM
RegionalŠOK I NEVJERICA

Zbog žurbe na trajekt uletjela u prvu mjenjačnicu pa gorko zažalila: Tek kad sam sjela na brod shvatila sam koliko sam zakinuta; Djelatnica ima svoje objašnjenje...

Piše PSD
5. rujna 2019. - 18:21
mjenj.JPG

Žurba je gospođu Ninu Pečenko, slovensku državljanku koja će se uskoro trajno preseliti na otok Prvić, koštala najmanje 140 kuna. Za tu je svotu, smatra, zakinuta u vodičkoj poslovnici tvrtke Auro Domus, gdje je u ponedjeljak, 2. rujna, promijenila 200 eura u kune. Pozvala nas je, stoga, u Vodice da osobno svjedočimo ishodu njezina usmenog prigovora u samoj mjenjačnici, budući da pismeni upućen e-mailom u dva dana nije polučio nikakav rezultat - piše Slobodna Dalmacija.

– Želeći što prije stići na brod koji je iz Vodica prema Prviću trebao krenuti za 15-ak minuta, ušla sam u prvu mjenjačnicu, u ovom slučaju Auro Domusovu kod vodičke gradske tržnice, na Trgu hrvatskih mučenika 2, ne vodeći previše računa o tečaju budući da se, makar je tako bilo do sada, razlika pri zamjeni eura u kune u različitim mjenjačnicama uglavnom mogla mjeriti u nekim sitnijim svotama. Uzela sam novac i račun i požurila na brod. Tek kad sam sjela na brod, pažljivije sam pogledala račun i shvatila da mi je isplaćeno samo 1300 kuna. U nevjerici sam prebrojila i novac. Bilo je točno toliko.

Odmah sam, naravno, potražila internetsku stranicu Auro Domusa na mobitelu, koja propagira dostupnost svih značajnijih svjetskih valuta u brojnim poslovnicama diljem Hrvatske, dostupnost i pristupačnost usluge, kao i pristupačnost samog tečaja bez provizije. Zaista je tečaj koji je bio dostupan na internetskoj stranici iznosio 7,1 ili 7,2 kune. Više se ne mogu sjetiti, a danas se, na primjer, za jedan euro nudi 7,31 kuna – objasnila nam je gospođa Pečenko dok smo preko tržnice hodali prema odredištu.

Žalim slučaj

U Auro Domusovoj mjenjačnici zaposlenici je u kratkim crtama izložila problem i pokazala račun, no ispostavilo se da je prigovor stigao prekasno. Zaposlenica s druge strane pulta istaknula je, naime, da je račun stranci, na njezino izričito traženje, moguće stornirati jedino ako se osoba predomisli istog trenutka dok je još uvijek u mjenjačnici.

– Ako ne reagirate odmah, i ako se ne žalite u tom trenutku prije nego ste izišli iz mjenjačnice, onda ne možete više poduzeti ništa. Nakon tri dana vam zaista ne mogu pomoći. Nama je tečaj takav – kakav je.

Ako mijenjate do 800 eura u kune, onda je euro 6,5 kuna, a iznad 800 eura je 7 kuna. Takva je tečajna lista, a ja ne određujem tečaj, već mi je zadan u kompjutoru. Kao djelatniku mi je jedino bitno da vam isplatim točan iznos i da uzmem točan iznos od vas. Međutim, ako vama baš u tom trenutku ne odgovara tečaj, možete zatražiti da storniramo račun. Meni to nije problem, ali od onog trenutka kad ste mi otišli iz poslovnice, ja više nemam ništa s tim – bila je izričita zaposlenica.

Daljnja je konverzacija bila izlišna, to prije što se na tečajnoj listi izvješenoj u vodičkoj poslovnici Euro Domusa euro nije pomaknuo ni za lipu više. I jučer bi gospođa Nina za 200 eura dobila 1300 kuna.

Ružna preporuka

– U biti nitko drugi nije zabrljao nego ja, i to sve zbog silne žurbe da prispijem na brod. Da sam nekim slučajem eure promijenila u pošti u Prvić Šepurini, bilo bi mi isplaćeno 1440 kuna. Ipak, ovo ne smatram korektnim poslovanjem, niti primjerenom provizijom i samo zbog toga sam vas pozvala jer mi je cilj upozoriti druge da ne ponove istu pogrešku. Osim toga, uvjerena sam da ovakva praksa nije lijepa turistička preporuka i da bi netko o tome zaista trebao povesti računa – zaključila je gospođa Pečenko.

16. studeni 2024 14:27