Početkom lipnja naša je novinarka posjetila jedini zabavni park na Jadranu i regiji u kojeg je uloženo sedam i pol milijuna eura, a površina koju je Dalmaland u Biogradu ‘zapasao‘ iznosi impresivnih 65 tisuća hektara.
- Dolaze nam cure i mladići ovdje slaviti djevojačke i(li) momačke večeri, neki baš vole tako provesti taj dan do večeri; u sezoni radimo od deset do 22 sata. Imamo i puno dječjih rođendana – kazali su tada čelni ljudi parka koji je nakon što se postojeći dio Fun parka spojio s aquaparkom postao pravi hit.
I to ne samo među mladima, jer ga obožavaju i djeca, ali i poznate osobe, pa je tako nedavno u Dalmaland na jednodnevnu pustolovinu sa svojim mališanima došao i bivši trener Hajdukovih Juniora Marijan Budimir sa suprugom Vesnom, nekadašnjom Miss Universe Dalmacije i nogometnom sutkinjom.
- Dnevno nas posjeti preko 2000 ljudi, ovog smo ljeta dosad imali preko 80 tisuća posjetitelja. Ne znamo točno omjere domaćih i stranaca, ali je vidljivo kako su i naši ljudi prepoznali kvalitetu i atraktivnost aquaparka te sada dolaze u većoj mjeri nego li ranije samo u Fun park – govori direktor parka Josip Zurak.
- Generalno, možemo reći da se Dalmaland brand brzo etablirao među Hrvatima i strancima kao destinacija u koju se dolazi opustiti, zabaviti i pružiti svojoj djeci istinski užitak. Od svih naših posjetitelja njih više od 40 posto kupuje ulaznice za oba parka, što nam pokazuje da su prepoznali mogućnost zabave kroz cijeli dan.
Tako će kroz jutro boraviti u vodenom parku, a kasnije kada se otvori zabavni dio parka nastaviti svoje gušte tamo, ili se vraćati u vodeni park po novu dozu zabave. To nam je od početka bila zamišljena koncepcija i model kao i najisplativija opcija kupnje što se pokazalo dobrim potezom – ističe Zurak.
Park će raditi i tijekom rujna kada će gostima ponuditi niže cijene u odnosu na one tijekom turističke sezone i biti dobra alternativa moru koje će postajati sve hladnije. Upravo je ‘bablje ljeto‘ odličan period za posjet jer su manje gužve, a posebno ga voli roditelji djece predškolaca jer s njima mogu doći i tijekom radnih dana, a ne samo vikenda.
Neki hoteli i agencije već su ovu dalmatinsku senzaciju prepoznali kao destinaciju koju aktivno nude svojim gostima, a u parku vjeruju da će u 2024. to biti još izraženije jer, kažu, imaju proizvod kojim su podignuli hrvatski turizam na višu razinu, posebno Dalmacije i Zadarske županije.
- Za iduću godinu u razmatranju su širenja teritorija, novi eventi, animacije, gastro ponuda, posebni pakete za grupe... - najavio je Zurak.