Black Friday akcija, koja se ove godine obilježava 27. studenoga, tradicionalno označava početak povećane potrošnje koja se proteže u prosinac - mjesec najveće potrošnje, a predviđa se da će zbog pandemije kupci više nego dosad kupovati online, pa bi tzv. offline trgovci zbog toga mogli ponuditi veća sniženja.
U 2017. godini potrošnja je na Black Friday iznosila 460 milijuna kuna, u godini kasnije je porasla na 680 milijuna kuna, a lani je u četiri dana akcije utrošeno 1,34 milijardu kuna.
Voditeljica Odjela za trgovinu HGK Tomislava Ravlić ističe da se trend kontinuiranog rasta online trgovine bilježi od početka godine te da on iznosi za 14 posto.
"Za očekivati je da će se ove godine, jednako kao i prijašnjih, najviše prodavati elektronika, jer na nju idu najveća sniženja, a nakon toga odjeća i obuća i to po sniženim cijenama od 50 do 70 posto, što je poprilično dobro sniženje“, naglasila je Ravlić, koja očekuje dodatni rast online trgovine. "Nekako se taj dan pretvorio u tjedan, potom u čitav mjesec akcija koje imaju različite nazive. Ove godine očekujemo da potrošnja bude ipak manja od lanjske s obzirom pandemiju“, dodaje.