Kako će ubuduće izgledati održavanje zadarskih prometnica, ne zna nitko, pa ni Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave koja je odbacila žalbu „Cesta Zadarske županije” na izbor koncesionara. Županijsko je poduzeće izgubilo bitku za nastavak koncesije iako je dalo ponudu od 30,4 milijuna kuna, što je za 1,6 milijuna kuna manje od procijenjene vrijednosti tog posla.
Očiglednu damping cijenu od 18,6 milijuna kuna dala je zajednica ponuditelja sastavljena od splitske tvrtke „Prvi treptač” i zadarskog „Filiusa” iza koje stoji ista „vlasnička struktura” kao u tvrtki „Franto”. „Franto” je nekadašnji koncesionar s čijim održavanjem prometnica nitko u Zadru nije bio zadovoljan.
S „Frantom” je povezan i za Zadar jedinstven slučaj: bili su podizvođač radova splitskog Cestara na obnovi Puta Stanova, a zbog kašnjenja je Grad Zadar pokrenuo – naplatu penala!
Uglavnom, na izbor zajednice „Prvi treptač”-”Filus”, Ceste Zadarske županije su uputile žalbu smatrajući da izabrani koncesionar nije pružio dokaze tehničke osposobljenosti za posao održavanja prometnica, ali je DKOM žalbu odbacio.
Tako će iza Nove godine održavanje zadarskih prometnica preuzeti „Prvi treptač” i „Filius.