Jadrolinija je u posljednje vrijeme često kritizirana zbog upitnih poslovnih odluka, a zbog tragedije s rampom traži se i ostavka predsjednika Uprave Davida Sopte. Forbes Hrvatska otkriva još jedan dvojbeni slučaj – prošlogodišnju kupnju katamarana u kojoj je Jadrolinija izvukla deblji kraj. Tankerska plovidba je, naime, uspjela Jadroliniji prodati korištene katamarane po većoj cijeni od nabavne, a nakon toga su sebi za manje novca kupili identične i gotovo nove
Jadrolinija je 2023. godine raspisala natječaj za kupnju dva katamarana stara četiri i pet godina, procijenjene vrijednosti 14 milijuna eura bez PDV-a. Petina bodova na natječaju dobivala se ako se oba katamarana mogu isporučiti u roku od samo 10 dana. Na natječaj se javila samo Tankerska plovidba i ponudila svoje katamarane Puntamika i Kolovare po cijeni od 13,42 milijuna eura bez PDV-a. Jadrolinija ih je kupila i preimenovala u Danica i Kata.
Ta dva katamarana proizvedena su 2019. godine u indonezijskom brodogradilištu Cahaya Samudra Shipyard. Tri godine ih je koristila singapurska tvrtka Majestic Fast Ferry, a onda ih je 2022. godine Tankerska plovidba nabavila za svoju tvrtku TP Line. Za njih i još jedan slični katamaran izgrađen 2017. godine platili su 14,15 milijuna eura. Nije poznato koliko je koji koštao, ali se iz omjera cijena može naslutiti da ih je Tankerska prodala po većoj cijeni od nabavne. Tri su kupili za 14,15 milijuna, a nakon godine dana dva prodali za 13,42 milijuna.