StoryEditorOCM
KalelargaDONOSENA ODLUKA

Evo kako je TZ Zadarske županije podijelila 1,3 milijuna potpora: događanjima, agencijama i kompanijama za destinacijski menadžment...

Piše Zadarski.hr
3. veljače 2022. - 08:37

Turističko vijeće Turističke zajednice Zadarske županije donijelo je odluke kojima TZ Zadarske županije daje snažan poticaj i privatnom i javnom turističkom sektoru u Zadarskoj županiji u pripremi za sezonu i to s kvalitetnim programima i novim proizvodima.

Programom rada za 2022. godinu Turistička zajednica Zadarske županije (TZ Zadarske županije) povećala je sredstva za potpore i proširila njihovu namjenu. Planiran je 50% veći budžet za potpore događanjima, 100% veći za agencije, tzv. destinacijske menadžment kompanije, te poseban budžet potpora za razvoj proizvoda posebnih interesa.

Slijedom toga, na 11. sjednici Turističkog vijeća TZ Zadarske županije koja je održana u srijedu 2. veljače 2022. donesena je odluka o dodjeli potpora temeljem Javnih poziva za dodjelu potpora u 2022. godini koji je obuhvatio 3 različita modela.

Sukladno Javnom pozivu za događanja ukupno je 55 subjekata ostvarilo pravo na potporu, a vrijednost ostvarenih potpora iznosi 749.000 kuna.

Ukupno je 6 destinacijskih menadžment kompanija (DMK) koje su temeljem Javnog poziva za dodjelu potpora programima destinacijskih menadžment kompanija (DMK) ostvarile pravo na potporu u sveukupnom iznosu od 120.000 kuna.

Odlukom je raspodijeljen i iznos od 400.000 kuna temeljem Javnog poziva za potpore razvojnim programima/projektima neposredno povezanih s turističkim proizvodima i to za 20 projekata.

Dokumenti su dostupni na mrežnim stranicama TZ Zadarske županije: https://www.zadar.hr/hr/o-nama/natjecaji-pozivi-i-obavijesti.

Turističko vijeće također je donijelo odluku o pokretanju online kampanja za koje je Programom rada u 2022. godini predviđeno 25% više sredstava, a kampanje će započeti već u veljači i to na 13 tržišta, što naših emitivnih, što avio tržišta. Kampanje će trajati sve do posezone čime je TZ Zadarske županije osigurala nikada jaču komunikaciju i promidžbu, što je osobito važno u ovoj godini kada očekujemo snažne nastupe konkurentskih destinacija. U cilju maksimalnog produljenja i stalne medijske prisutnosti na odabranim tržištima online kampanja za 2022. godinu provodit će se u 3 vala kako bi pratila korisnike kroz cijeli proces rezervacije i boravka na destinaciji.

Također je donesena odluka o uvjetima realizacije Udruženog oglašavanja u promotivnim kampanjama javnog i privatnog sektora kojima se nastoji pojačati oglašivački doseg naše destinacije kroz zajedničke kampanje koje provode nositelji smještajne ponude u Zadarskoj županiji.

image
Odluka TZ Zadarske županije za potpore
TzzŽ
image
Odluka TZ Zadarske županije za potpore
TzzŽ
image
Odluka TZ Zadarske županije za potpore
TzzŽ
image
Odluka TZ Zadarske županije za potpore
TzzŽ
29. travanj 2024 03:25