Deichmann grupa odlučila je ugasiti vlastitu robnu marku Onygo zbog pada profitabilnosti, javljaju njemački mediji.
Lanac cipela Deichmann s oko 1.400 poslovnica diljem Njemačke opskrbljuje cijelu obitelj pristupačnim cipelama. Deichmann SE također uključuje brendove Snipes, MyShoes i Onygo.
Osnovan 2016., Onygo se brzo širio i posljednjih godina otvorene su brojne trgovine ovog brenda u većim gradovima.
U Njemačkoj trenutno postoji 28 poslovnica s oko 280 zaposlenih. Onygo je zamišljen kao mladi nasljednik Deichmanna s poslovnim modelom usmjerenim na “mlade, moderne kupce”.
Kako prenosi Fenix magazin, iz Deichmanna je njemačkim medijima rečeno kako se unatoč “godinama ulaganja, uključujući tijekom i nakon pandemije koronavirusa”, tvrtka morala odlučiti na odustajanje od ovog poslovnog modela.
Krajem kolovoza 2023. godine odlučeno je da će Onygo prestati poslovati “najkasnije do 31. kolovoza 2024. godine”. Ova odluka utječe na mnogobrojne podružnice i internetsku trgovinu.
Proteklih mjeseci dogodili su se brojni bankroti u modnom sektoru, a razlozi su uglavnom slični.
Prema vlastitim izjavama, Deichmann SE također je pogođen ovim negativnim trendom. “Kao što vrlo dobro znate, cijeli maloprodajni sektor prolazi kroz velike strukturne promjene, koje su pogoršane učincima pandemije koronavirusa, rata u Ukrajini i rastuće inflacije.
“Situacija u cijelom svijetu ostaje napeta i obilježena krizama, posebice u maloprodajnom sektoru mode”, stoji u priopćenju Deichmanna.
“U interesu cijele naše radne snage, naša je poduzetnička dužnost prekinuti poslovne modele koji donose gubitke kako bismo mogli usmjeriti svoj kapital na ekonomski održiva poslovna područja”, navedeno je iz Deichmanna.
Ovim događajima pogođeno je oko 280 zaposlenika.
“Nažalost, otpuštanja se ne mogu izbjeći”, nastavlja se u priopćenju. Tvrtka ne isključuje isplatu otpremnina radnicima.
Kada će točno pojedine poslovnice biti zatvorene utvrdit će tvrtka zajedno s pojedinim iznajmljivačima u sljedećim tjednima.