Lanac restorana brze hrane Mc Donalds fokusirao se na unaprjeđenje svojih osnovnih artikala kako bi povećao svoju ponudu, piše Luftika.
"Zaključili smo da male promjene, poput prilagođavanja našeg procesa kako bismo dobili topliji sir koji se više topi ili podešavanje našeg roštilja za bolje pečenje, donosi veliku razliku u tome da naši burgeri budu ukusniji nego ikad", rekao je chef Chad Schafer, viši direktor za kulinarske inovacije u američkoj centrali McDonald‘s.
Poboljšanja se odnose na "Big Maca“, "McDouble“ kao i klasični cheeseburger, dupli cheeseburger i hamburger.
Promjene su prvo uvedene na međunarodnim tržištima, a sada počinju da se primjenjuju i u američkim gradovima poput Los Angelesa, Seattlea, Phoenixa i Las Vegasa. Novi burgeri bit će dostupni za SAD početkom naredne godine.
Čuveni lanac restorana brze hrane je od 2018. počeo za svoj "quarter pounder" koristiti svježu govedinu, a 2021. je lansirao sendvič s hrskavom piletinom koji je među mušterijama brzo postao vrlo popularan.
Inače, McDonald‘s nije jedini brend koji poboljšava svoju ponudu, njihov najveći konkurent Burger king pošle godine je objavio da će se fokusirati na poboljšavanje "Whoppera", najpopularnijeg im burgera na meniju.