U sudskom postupku koji je uključivao cijene kave, sud je presudio u korist zadarskog kafića "Los Angeles" na Putu Dikla. Lokal je bio pod optužbom za "agresivnu poslovnu praksu" zbog toga što je od 1. do 15. siječnja 2023. podigao cijene — velikog macchiata s 1,59 eura na 1,70 eura, bijele kave s 1,73 eura na 2 eura, a Johnny Walker Black... skočio je na 3,50 eura! Cijena čaja narasla je s 1,73 eura na 2 eura,Coca-Cola od 0,25 l s 2,39 eura na 2,50 eura, dok je cedevita "skočila"s 1,99 na 2 eura.
Prema optužnici, "agresivnost" kafića ogledala se u promjeni cijena koja je, po mišljenju zadarskog državnog inspektorata, mogla "bitno utjecati" na ponašanje prosječnog potrošača. No, sud je prigovore odbacio, navodeći da, iako cijene uistinu jesu porasle, nema dokaza da su posjetitelji tijekom ispijanja svojih pića doživljavali prisilu, prijetnje ili fizičku silu.
Pojašnjeno je kako Zakon o zaštiti potrošača i pripadajuća Direktiva jasno definiraju što čini poslovnu praksu "agresivnom". Da bi poslovna praksa zadovoljavala kriterije "agresivnosti", trgovac bi morao primjenjivati ozbiljne metode poput uznemiravanja, prisile ili čak fizičke sile da bi potrošača doveo u situaciju u kojoj bi donio odluku koju inače ne bi.
U ovom slučaju sutkinja Općinskog suda u Zadru utvrdila je da poskupljenja kave, čaja ili pelinkovca ipak nisu podignute uz uporabu fizičke sile niti uznemiravanja. Kako bi poslovna praksa bila prepoznata kao nepoštena i agresivna, opis bi morao uključivati konkretne dokaze o tome kako je trgovac manipulirao potrošačevim izborom do mjere da ih potakne na transakciju koju ne bi normalno obavili.