Zadranka Stanka Vitlov u petak je kupila autobusnu kartu i uzela rezervaciju kod prijevoznika Autotrans na relaciji Zagreb - Zadar, s polaskom u subotu, 17. veljače u 10.30 sati. Nije ni slutila kakvu će neugodnosti doživjeti na početku svog putovanja za Zadar.
- Oko 10.15 sam ušla u autobus i na svoje sjedalo broj tri stavila torbu i jaknu. Nije prošla niti sekunda kada se vozač grubo izderao na mene i rekao "Mičite se odavde! Maknite se!" na što sam mu ja odgovorila da imam rezervaciju i kartu za to sjedalo, ali da se mogu pomaknuti da mi nije problem. Samo sam ga pristojno upitala zašto se moram pomaknuti, koji je razlog tome?, priča nam Stanka.
- Zato jer ja mogu prdnuti pa to vama može smrditi, a možete i prisluškivati moje privatne razgovore koje ja ne želim da itko sluša, glasio je odgovor vozača.
- Ostala sam zaprepaštena, nisam znala što reći i kako reagirati. Pokupila sam svoje stvari i pomaknula se tri reda iza, kada je vozač suvozaču dobacio: "Vidiš, to su ove babetine koje nisu dobile jednu stvar pa se sad iživljavaju. Zato mrzim voziti za Zagreb.", prepričava nam Stanka dodajući kako je ona samo vozačima nakon toga poručila kako im je komunikacija stvarno na nivou.
Ali, tu nije bio kraj bahatom ispadu vozača.
- Ja sam sad iznerviran. Vi ste me uzrujali i ja ne mogu i neću sada voziti, a neće ni kolega. Sad se vi mislite kako ćete do Zadra. Vozit ću same osmice po cesti i ugroziti putnike, odgovorio je vozač nakon čega je izvadio karticu i izašao iz autobusa.
Stanka nam govori kako je pet minuta do polaska autobusa razmišljala što će se dogoditi te hoće li zvati policiju. Vozač joj je izgledao prijeteći i nije znala hoće li on možda primijeniti silu i izbaciti je.
- Vozač se ipak vratio u autobus, stavio karticu i krenuli smo za Zadar. Nakon kratkog vremena suvozač je krenuo pregledavati karte i djelio je nekakve propagandne materijale tvrtke. Kada je došao do mene i izdao mi potvrdu o putovanju, upitala sam ga ima li na tim letcima kontakt telefon firme koji mogu nazvati, na što mi je on odgovorio, citiram: "Da, da, ima i moj broj cipela i one druge stvari.", nisam znala što reći na to kaže Stanka koja se na odmorištu Macola kada je autobus imao pauzu nije htjela udaljavati od busa da se nebi nešto dogodilo.
U ponedjeljak ujutro, Stanka je kontaktirala centralu Autotransa te im ispričala svoj neugodni problem, na što su je oni uputili na šefa Duška Kulaša, kojeg je pokušala nekoliko puta dobiti na fiksni telefon, ali bez uspjeha. Nije imala druge nego ostaviti svoj broj mobitela na centrali da je gospodin Kulaš kontaktira kada bude u mogućnosti.
- Oko 13 sati me nazvao gospodin Kulaš i ja sam mu ispričala svoju situaciju. On me uputio da ispunim formular za reklamacije koji se nalazi na web stranicama te da isti proslijedim na njegov mail koji mi je dao. Uredno sam ispunila formular i poslala ga Kulašu, ali nikakav odgovor nisam od njega dobila niti me je kontaktirao.
Kada je Stanka vidjela da odgovora nema, poslala je poruku s opisom cijele situacije i na Facebook stranicu Autotransa, na što su joj oni odgovorili kako je prigovor zaprimljen te da će odgovor dobiti kroz par dana.
Stanka je u ponedjeljak predvečer, oko 18 sati, kada je vidjela da nema nikakvog odgovora od Autotransa, poslala svoje pismo medijima te Ministarstvu prometa tražeći ispriku i sankcije kako se ovakve gnjusne situacije ne bi ponovile.
- Nitko me iz Autotransa više nije kontaktirao. Planiram zakonski tražiti propisanu odštetu od njih. Ovako ponašenje je nedopustivo. Stvar je reda i principa. Sigurna sam da bi 90 posto putnika prešlo preko toga, ali ja nisam takva, rekla je Stanka Vitlov.
Marina Pandurević, glasnogovornica riječkog Autotransa, iznijela nam je svoju viziju događaja.
- Zaprimili smo prigovor gospođe Vitlov te su je kolege odmah kontaktirale kako bi ispitale točne detalje navedene situacije i postupile po definiranom internom pravilniku. Imamo zakonski rok od 15 dana da se očitujemo na prigovor i njega ćemo poštovati. Naši vozači su se javili pravnom odjelu kako bi se očitovali o svemu jer da bi pokrenuli nekakav postupak moramo saznati obje strane priče. Mi smo se već javno ispričali gospođi i rekli koliko nam je žao zbog toga što je doživjela. Ovakve situacije se događaju, ali je bitno promptno reagirati. Nama je putnik na prvom mjestu, a kada se utvrde sve okolnosti slučaja, reagirat ćemo i poduzeti sve aktivnosti te po potrebi sankcionirati vozače, zaključila je glasnogovornica Autotransa.