- Veseli me i drago mi je da se Upravno vijeće odlučilo na moj izbor. No, prije nego što ministar Oleg Butković potpiše moje imenovanje, ne bih htio ništa govoriti o svojim planovima. Pretpostavljam da će on to učiniti u što skorije vrijeme – kazao nam je Robert Škifić, kojegh je Upravno vijeće Lučke uprave Zadar (LUZ) na sjednici u četvrtak izabralo za novog ravnatelja LUZ-a.
Škifić je bio najizgledniji kandidat na javnom najtječaju na kojem se javilo sedam kandidata, ali ih je samo četiri pristupilo razgovoru. Među njima je bio i dosadašnji ravnatelj Emil Bilić, kapetan bojnog broda i predavač na hrvatskom vojnom učilištu "Dr. Franjo Tuđman" Boris Katičin te djelatnik LUZ-a dipl. inž. Građevine Andrija Šarić. Bivši direktor zadarskog SAS-a i remontnog brodogradilišta Viktor Lenac istaknu se među njima po svojim referencama, a nije tajna i da je bio osobni favorit predsjednika Upravnog vijeća dožupana Božidara Longina.
- Mislim da smo dobili pravu osobu, čovjeka iznimnog poslovnog životopisa, koji odlično poznaje pomorsku industriju i brojne brodare osobno. Mislim da će s njim Lučka uprava dobiti novi zamah – rekao je Božidar Longin.
Potvrda novog ravnatelja od strane ministra Butkovića očekuje se nakon Uskrsa, a Škifića do kraja godine na čelu LUZ-a čeka puno posla. Ponajprije, tu je raspisivanje natječaja za lučkog operatera kojem će biti povjerena koncesija za upravljanje cijelom novom zgradom u Gaženici, što znači trajektni domaći, međunarodni i kruzerski promet. Nova zgrada lučkog terminala treba biti gotova do kraja godine, najdalje početkom 2018., a do tada treba biti poznat i njezin koncesionar.
Paralelno s tim Škifić treba raspisati natječaj za koncesionara ribarske luke u Gaženici te započeti radove na na novom ro-ro terminalu teretne luke i obnovi luke u Lamjani i za što je osigurano 16 odnosno pet milijuna eura.
Nakon osam godina provedenih u Rijeci Škifić je tako dobio priliku da u svome mandatu ravnatelja u potpunosti dovrši projekt Nove luke Zadar u Gaženici aktivacijom svih njenih kapaciteta koji bi Zadru trebali osigurati gospodarski razvoj i vodeće mjesto u putničkom i kruzing prometu na istočnoj obali Jadrana.