StoryEditorOCM
4 kantunaPLANOVI

Nakon potonuća Princa Zadra Miatours planira novogradnje - ako dobiju liniju, katamaran će graditi u brodogradilištu Penguin u Singapuru

Piše M. K.
20. prosinca 2024. - 19:11

Forbes Hrvatska razgovarao je s članicom Uprave Miatoursa Mirjanom Šarin. O navedenoj kompaniji izvještavali su nakon potonuća njihovog katamarana Princ Zadra. Ta zadarska tvrtka drži tri linije, a sada se javila na dva natječaja Agencije. Konkretno, za Zadar – Premuda – Silba – Olib, te Zadar – Sali – Zaglav – Iž Mali/Bršanj.

Nakon potonuća Princa Zadra prvu liniju održavaju katamaranom Antonija, dok na ovoj drugoj plovi katamaran Melita tvrtke G&V Line ladera.

Katamaran Melita koji trenutačno plovi na liniji Zadar – Sali – Zaglav – Iž Mali/Bršanj izgrađen je još 1985. godine. Dobije li Mia Tours tu liniju koristit će ga u najmu od G&V Line ladera do dolaska novog broda.

Nakon otvaranja ponuda, Šarin misli da će na prvoj liniji subvenciju umjesto njih dobiti Tankerska plovidba, dok bi oni, s obzirom na ponudu, trebali dobiti drugu.

Rok za uvođenje novog broda je dvije godine, a do tada liniju može održavati postojeći katamaran kojeg bi uzeli u najam. Na pitanje gdje će graditi katamaran ako dobiju liniju, kaže da su se odlučili za brodogradilište Penguin iz Singapura.

20. prosinac 2024 19:12