StoryEditorOCM
4 kantunaŠTO SE KRIJE IZA OBEĆANJA "KOLIKO GOLOVA KAUBOJA TOLIKO POPUSTA NA LAPTOPE"

Kupac iz Zadra: Za vrijeme akcije ručno su povisivali iznose! Megastore: Korigirali smo cijene iz božićnog kataloga!

Piše M. Kalajžić
16. siječnja 2018. - 22:50
26982147_1689659114389350_1022839918_o2

Koliko golova Kauboja, toliko postotaka popusta na računalnu opremu. Ova zgodna marketinška akcija Rukometno ludilo trgovačkog lanca H18 Megastore privukla je mnoge kupce, među njima i Zadranina Šimuna Barabu koji je pohitao u zadarsku trgovinu. Tamo ga je, kako kaže, čekalo razočarenje. Primjetio je da su cijene korigirane na način da su uvećane otprilike upravo za popust od 29 posto (koliko je i Hrvatska zabila golova u zadnjoj utakmici), a to je učinjeno na način da su nove (veće) cijene napisane na male komadiće papira i prelijepljene preko starih (nižih) cijena koje su i dalje ostale vidljive ispod.

Cijene čak i više

Kada se primijeni popust to su otprilike cijene kakve su bile prije, pa čak i nešto više. Barem da su isprintali nove cijene, ali oni su samo nalijepili nove. Ne znam je li to uopće moguće tako raditi? Nisam na to upozorio trgovce jer sam u trgovini bio u društvu, ali sam fotografirao istaknute cijene i kasnije ih objavio na facebook stranici Megastore. Odmah su uklonili te fotografije i moj komentar, a ubrzo mi i zabranili komentiranje na njihovoj stranici. Čini mi se da tu nešto nije u redu – rekao nam je Šimun.

Odlučili smo provjeriti njegove tvrdnje pa smo nazvali trgovinu Megastore u Zadru. Javio nam se trgovac koji je kazao kako je moguće da se radilo o manjim korekcijama cijena iz božićnog kataloga. Nakon što smo mu rekli kako su cijene prepravljane za iznose od tisuću i više kuna, te da se stare cijene još uvijek vide ispod novih, a imamo i njihove fotografije, ostao je začuđen te nas uputio da se za izjavu javimo regionalnoj direktorici tvrtke Sanji Rosandić u Split. Učinili smo to, ali nam je direktorica na upit samo rekla kako se radi o dezinformaciji bez pokušaja da razjasni situaciju.

- To nije moguće, to je dezinformacija – rekla nam je.

- Imamo fotografiju ručno prepravljenih cijena pa možete provjeriti - predložili smo, ali ona nas je uputila da se obratimo upravi, konkretno direktoru marketinga Mariju Pintaru.

Božićni katalog

- Radi se o tome da su prepravljene stare cijene iz Božićnog kataloga koji je vrijedio do 15. siječnja. Te smo cijene vratili na one stare koje su vrijedile prije božićnih popusta i na te cijene se primjenjuje popust Rukometnog ludila. Učinili smo te korekcije na brzinu jer smo imali ogromnu navalu ljudi na trgovine pa smo željeli što prije iskorigirati cijene kako bi mogli odgovoriti na sve zahtjeve kupaca. Čujte, ljudi su nekad čudni i željeli bi imati popust na popuste, ali jasno je naglašeno da se popusti ne primjenjuju na dosadašnje akcije, već samo na regularne cijene koje su vrijedile prije popusta. Nismo mogli znati koliko će "pasti" golova odnosno popusta, ali interes ljudi zbilja je bio nevjerojatan, pa smo neke stvari napravili na brzinu, međutim bez ikakvih loših namjera po kupce – zaključio je na kraju Pintar.

06. studeni 2024 02:31