Iz Bibinja se izmješta željeznička pruga koja će zaobići i Sukošan, a do luke Gaženica, odnosno do Zadra, nova će željeznička pruga ići nekoliko kilometara dugim tunelom, te će spajati zadarsku luku sa Zračnom lukom, a sve skupa koštat će oko 100 milijuna eura i bit će realizirano, mahom europskim novcem, u roku od 3 do 5 godina.
Ovako bi, ukratko, glasio rezultat sastanka koji se na temu projekta željezničke obilaznice naselja Bibinje na željezničkoj pruzi M606 Knin Zadar, održao u srijedu u zgradi Općine Bibinje, a iniciralo ga je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, odnosno državni tajnik za more i EU fondove Josip Bilaver. Na sastanku su sudjelovali bibinjski i sukošanski općinski načelnici Bruno Bugarija i Ante Martinac, dekan Građevinskog fakulteta u Zagrebu Stjepan Lakušić, župan zadarske županije Božidar Longin, zadarski gradonačelnik Branko Dukić i – Božidar Kalmeta, za čijeg je ministarskog mandata započeo 2011. godine projekt izmještanja pruge koja dijeli Bibinje na dva dijela.
Na sastanku je predstavljen rezultat izvedbene stduje tračničkog povezivanja Zračne luke Zadar sa lukom Gaženica i glavnim kolodvorom u Zadru, te izmještanja pruge Sukošan – Bibinje na sjever.
- Rezultati studije su pokazali da je najefikasnije rješenje ono koje je prije nekoliko godina izgradilo poduzeće HŽ infrastrukture, a to je izgradnja tunela dugog 3 kilometra kojim bi se povezao grad Zadar s ostatkom željezničke pruge prema Kninu. Ta se opcija pokazala financijski najisplatijivijom. Sa HŽ infrastrukturom je dogovoreno da natječaj za izradu projektne dokumentacije ide već početkom iduće godine, nakon čega se kreće u ishođenje potrebnih dozvola i financiranje – istaknuto je nakon završetka sastanka u zgradi Općine Bibinje.
Najvjerojatnije će se željeznički kolodvor iz Zadra izmjestiti u luku Gaženica, mada postoji opcija da ostane na istom mjestu, a sasvim sigurno će se ići i u povezivanje luke Gaženica i Zračne luke Zadar. Ono što je najvažnije za mještane Bibinja i Sukošana je da će se u 1. fazi ići na izmještanje željezničke pruge iz tih naselja, što će koštati najmanje 553 milijuna kuna, dok će se u 2. fazi povezati luka Gaženica sa Zračnom kukom što bi stajalo još najmanje 105 milijuna kuna. Tunel kojim će pruga ići do Zadra, prolazit će ispod autoceste i ostalih prometnica, a svi će detalji tek biti izrađeni i poznati nakon novelacije studije što se očekuje već iduće godine, istaknuto je na – već je sada ocijenjeno – povijesnim sastankom u Bibinjama.