Što se to događa s poštom u Biogradu na Moru? Građanin Biograda potužio nam se da dopremanje pošiljki ne funkcionira dobro u Biogradu, da pošiljke koje dostavlja HP ne dolaze na vrijeme, da kasne po desetak i više dana, da računi i preporučene pošiljke kasne tjednima zbog čega građani plaćaju zatezne kamate i stižu im ovrhe zbog neplaćanja uplatnica koje im uopće nisu niti dopremljene ili su dopremljene, ali s velikim zakašnjenjem.
Provjerili smo navode građana kod gradonačelnika Biograda Ivana Kneza i on nam je potvrdio da postoji problem s Hrvatskom poštomu Biogradu na Moru jer se računi koje šalju gradske službe također ne dopremaju na vrijeme zbog čega im se građani žale, te da je on zbog toga reagirao prema Hrvatskoj pošti koja ima svoje urede u Biogradu, ali bez rezultata.
- Kao što je taj građanin nervozan, tako je i Grad Biograd čitav nervozan, svi smo u čudu. Na žalost, to nije u nadležnosti Grada Biograda, a Hrvatska pošta se nije baš pokazala ni u Biogradu, a ni po cijeloj Hrvatskoj. Svi to znamo, pisali smo i dopise, nitko tu nije zadovoljan. ponavljam, nije to samo problem Biograda već i u cijeloj Hrvatskoj, a Biograd je poseban jer to malo duže traje. Ne znam tko je organizator, tko je šef, ali rade loše - istaknuo je gradonačelnik Biograda Ivan Knez.
- kako šaljemo iz uprave puno dopisa, rješenja o naplati, o ovrhama, građani to ne dobiju po tri-četiri mjeseca. Misle da mi kasnimo sa slanjem, a nije stvar do nas nego do Hrvatske pošte. Problem postoji, ali se na žalost ne rješava. To je dojam svih građana grada Biograda, ali i građana okolnih mjesta, jer ta jedna pošta pokriva i Filip Jakov, Pakoštane, Tkon i Pašman. I svugdje je isti problem. Iz Hrvatske pošte ništa ne kažu, sve ide po planu... - ogorčen je Knez.
Zatražili smo odgovore iz Hrvatske pošte. Pitali smo ih što se događa s Hrvatskom poštom u Biogradu na Moru i okolnim pripadajućim mjestima i koji je uzrok opisanih problema, te na koji će se način oni riješiti i što je u tom smislu poduzeto, odnosno bit će poduzeto?
- Redoviti poštar koji inače pokriva dio biogradskog područja je odsutan zbog bolovanja. Umjesto njega na zamjeni su četvorica poštara koji dostavljaju pošiljke. No, na području Biograda na Moru postoji određen broj krivo navedenih adresa, kućanstava bez označenog kućnog broja i prezimena te općeniti nedostatak poštanskih kovčežića i to su uvjeti koji znatno otežavaju dostavu kolegama koji su na ispomoći.
Poštari na zamjeni ne poznaju teren, odnosno korisnike, te se pri dostavi vode isključivo adresom navedenom na pošiljci. Takva situacija posljedično rezultira vraćanjem dijela pošiljaka pošiljatelju ili dostavom koja traje dulje od predviđenog. Kolege su nam potvrdili kako je situacija na području Biograda na Moru pred stabilizacijom, a pošiljke će dostavljati i u subotu, 9 prosinca - odgovorili su iz Hrvatske pošte.
Pozivali su korisnike da osiguraju potrebne preduvjete kako bi se dostava pošiljaka odvijala bez poteškoća: ažuriranje adresa prema svim pošiljateljima od kojih trajno ili periodično primaju pošiljke (npr. banke, javna i komunalna poduzeća, telekomunikacijska poduzeća i sl.), postavljanje kućnog kovčežića na ulazu u kuću (odnosno na ulazu u dvorište) ili na pogodnom mjestu u zgradi (ne više od prvog kata), vidljivo i pravilno isticanje prezimena na kućnom kovčežiću, ali i na zvonu (podstanari su također dužni istaknuti svoja prezimena).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....