Dva incidenta u četiri dana zasigurno nisu dobra reklama za novootvoreni Fun Park Mirnovec u Biogradu na Moru. Nakon što je drugog dana rada park ostao bez električne energije, koju im je HEP isključio bez najave zbog požara u zaleđu Biograda, u srijedu je tijekom rada zastao ringišpil Sky Flayer zajedno s 24 posjetitelja, na visini od gotovo 40 metara, koje su morali skidati vatrogasci. Kao i u prvom incidentu nitko nije ozlijeđen niti je stradao, ali je javnost reagirala burno: društvene mreže i portali sipaju drvlje i kamenje na odgovorne osobe parka smatrajući da su iz pohlepe za zaradom doveli u pitanje sigurnost posjetitelja. Odnosno da su park pustili u rad prije nego što su proveli odgovarajuće ateste, a da se incident dogodio na polovno kupljenim atrakcijama.
Direktor parka Boris Kovaček demantira sve te objede govoreći da je najviše negativnih reakcija dobio od ljudi koji nisu ni bili u praku, dok su sami posjetitelji i sudionici incidenata sve prihvatili bez nervoze i panike.
- Riječ je o novom uređaju češko-njemačke tvrtke Funlights specijalizirane za prozvodnju sličnih atrakcija. Uređaj je instaliran prije tri-četiri mjeseca po svim pravilima, no jučer se u jednom trenutku zaustavio. Zašto, razlog još ne znamo. O incidentu smo obavijestili proizvođača i poslali smo im fotografije. Očekujemo da u petak ili tijekom narednih dana dođu u Biograd i otklone problem. Naime, svi uređaji u parku su novi i pod garancijom proizvođača. Nekim uređajima garancija je na godinu dana, a nekim na dulje vrijeme. Park ima uporabnu dozvolu za građevinske objekte, dok za sigurnost i ispravnost atrakcija, odnosno uređaja, garantiraju njihovi proizvođači. Takva je praksa kod svih zabavnih parkova u svijetu – govori Kovaček svjestan da novi incident znači i novu negativnu reklamu za sigurnost parka, iako nitko, naglašava, ni u jednom trenutku nije bio ugrožen.
- I nas je začudilo zaustavljanje Sky Flayera. Takvih slučajeva dosad nismo imali. Odmah sam pozvao vatrogasce u pomoć. Došli su u rekordnom roku i za nekoliko minuta svi su posjetitelji bili na zemlji. Skidali smo ih tako da ne poremetimo ravnotežu Flayera, ali nitko nije bio ljut niti je vladala panika. Čak ni nekoliko roditelja čija su djeca bila gore i koji bi trebali biti najviše ljuti na nas, prihvatili su našu ispriku i zahvalili nam se na profesionalnom postupanju. Nitko od njih nije odustao od parka niti su tražili povrat novca. Naprotiv, kad smo ih spustili na zemlju, nastavili su se zabavljati na drugim atrakcijama – govori Kovaček dodajući da će, kada bude otkriven uzrok zastoja, o svemu obavijestiti javnost.
Direktor parka objašnjava da Sky Flayer, kao i druge atrakcije, mehanički uređaj koji ima ugrađene sigurnosne kočione sustave. Oni reagiraju na svaki, pa i najmanji poremećaj rada, kao i liftovi.
- Svi naši uređaji proizvedeni su prema europskim standardima i prošli su sve potrebne ateste. Ovo je situacija koju nismo željeli i zato ne stoje prigovori da smo park otvorili ranije, prije potrebnih atesta, kako bi zaradili novce. Da smo to htjeli onda ne bi park otvorili s 500 dnevnih posjetitelja nego s 10 tisuća posjetitelja, i sigurno ne bi prepolovili cijenu karte. Ponovno ću ovu situaciju usporediti sa zastojem žićara na austrijskim skijalištima koja se događaju na dnevnoj bazi, ali nitko zbog toga neće pljucati po skijalištima ili proizvođačima opreme. Naše atrakcije su mašine i ovakve se stvari nažalost događaju. Sigurna sam da većina građano to razumije jer park je i danas pun i ljudi se odlično zabavljaju – tvrdi direktor Fun Parka Mirnovec Boris Kovaček.