Jeste li znali za pravilo 15 sekundi u Aldiju, Lidlu, Reweu i Edeki?
Svijet se brzo mijenja a digitalizacija sve više utječe na naš svakodnevni život. Sve više i više trgovaca pokušava preskočiti taj trend i nudi opsežne usluge.
No, prema mišljenju stručnjaka iz industrije, uvijek se trebaju pridržavati vremenskog ograničenja jer će u protivnom dugoročno vjerojatno izgubiti kupce, piše Fenix magazin.
Kao što pokazuju različite studije, ankete i promatranja supermarketa i diskonta u Njemačkoj, Aldi, Lidl, Rewe, Edeka & Co. moraju obratiti pažnju na svoje kupce, posebno na blagajni.
Prema rijelima stručnjaka, važan odlučujući faktor za uspjeh ili neuspjeh stacionarne maloprodaje je dramatično smanjenje vremena potrebnog za plaćanje.
“15 sekundi – ne bi trebalo trajat...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....