StoryEditorOCM
Politikapodaci DIP-a

Na srpanjskim parlamentarnim izborima potrošeno oko 8,6 milijuna kuna više nego na izborima prije četiri godine

16. rujna 2020. - 07:52

Na srpanjskim izborima za Hrvatski sabor potrošeno je oko 8,6 milijuna kuna više nego na izborima prije četiri godine, pokazuju podatci Državnog izbornog povjerenstva (DIP).

Sve stranke, neovisne liste i kandidati koji su izašli na izbore za Sabor, njih 54, na izbornu su promidžbu potrošili gotovo 44 milijuna kuna, što je oko 8,6 milijuna više u odnosu prema izborima prije četiri godine.

U jesen 2016. godine, 92 izborna sudionika na promidžbu su potrošila 35,3 milijuna kuna, pokazuje nadzor koji je proveo DIP.

Političke stranke, liste i kandidati ove su godine za promidžbu osigurali nešto manje od 41 milijun kuna, što znači da razlika između izbornih troškova i primitaka iznosi tri milijuna kuna. Najveći minus zabilježila je Restart koalicija, koja je na promidžbu potro...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
23. prosinac 2024 11:38