StoryEditorOCM
HrvatskaMEDIJSKA ‘KRIVNJA‘

A zašto se novinari ne bi smjeli niti zapitati pokušava li nam proizvođač pića zataškati ozbiljnu mogućnost trovanja?!

Piše Silvana Uzinić
16. studenog 2023. - 13:31
Da novinari nisu počeli provjeravati podatke o trovanju od bolnice do državnog inspektorata - što bi se uopće doznalo? (ILUSTRACIJA)Cropix

Dok još čekamo policijsku istragu o slučaju trovanja sadržajem bočice iz pogona Coca-Cole te se mnogi pomalo i vraćaju tom omiljenom brendu, rasprava o tome kako je tko u cijeloj aferi postupio te o učincima društvenih mreža traje i dalje. Ne zaustavljaju se prijepori stručnjaka oko toga jesu li u aferi nazvanoj "sprženi jednjak" ispravno postupili odgovorni političari, institucije, proizvođač te mediji.

Isprva je više poznavatelja kriznog komuniciranja i menadžmenta prozvalo Coca-Colu zbog neprimjerene reakcije da bi, s vremenskim odmakom, ipak pokazali razumijevanje za postupanje ove multinacionalne kompanije te čak spominjali utemeljenu mogućnost i za tužbe protiv nekih medija.

Podsjetimo, proizvođač omiljenih gaziranih pića oglasio se tek u četvrtak o događaju...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. studeni 2024 06:03