Iako se cijene "zezalica" u Hrvatskoj napumpaju u vrijeme ljetnih festivala koje pohodi mlada, razdragana i platežno nadmoćna klijentela, ono što je zanimljivo je to da, unatoč sveopćoj inflaciji u zadnjih godinu dana, uslijed koje je većina stvari poskupila između 20 i 30 posto, se ulične cifre trgovine drogom uopće nisu mijenjale. Jasno, i dileri trebaju plaćati gorivo pri transportu, sirovine su skuplje, prisutni su zastoji u lancu opskrbe, a novac je općenito obezvrijeđen. I onda, kako objasniti ovaj fenomen?
Prošlo je već dva tjedna od osme Ultra Europe, festivala ultrakomercijalne elektroničke glazbe tijekom kojeg kroz Split prodefilira 80 tisuća ljudi koji se nadaju svojim kućama vratiti s lijepim uspomenama. I dok neki slabije neupućeni u festivalsku scenu uspoređuju ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....