StoryEditorOCM
Hrvatskakrizno oglašavanje

Svaka kuna je važna: kako bi izbjegli plaćanje provizija, sve više iznajmljivača osniva grupe na društvenim mrežama i reklamira se bez posrednika

Piše Mirela Goreta
16. srpnja 2020. - 21:21

Da se, u doba krize zbog korone, potraga za pravom morskom adresom prigodom planiranja godišnjeg odmora može obaviti bez posrednika i raznoraznih agencijskih provizija, svjedoči sve veći broj članova u brojnim grupama iznajmljivača na Facebooku.

Slobodnih je apartmana na Jadranu napretek, pa njihovi vlasnici, žudeći za svakim gostom, uz neizbježno snižavanje cijena smještaja, nastoje smanjiti vlastite troškove besplatno se oglašavajući i u Facebook grupama. Kako sačuvati svaki euro, paze i oni kojima korona nije poremetila planove o odmoru, pa pregledavaju mnogobrojne ponude na internetu u potrazi za što povoljnijim cijenama, nastojeći s njima stupiti u izravan kontakt. Financijski je to najisplativiji aranžman, za gosta i za vlasnika apartmana, bez provizija posrednika....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 15:56