MZOM je od Grada Zagreba zatražio da preispita rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji odbijaju djecu pustiti na nastavu, a ministar Radovan Fuchs poručuje da je za pronalaženje rješenja problema potrebna suradnja roditelja.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih (MZOM) zatražilo je od Gradskoga ureda za obrazovanje, sport i mlade da preispita staro rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji učenika škole u koju je nedavno premješten svoju djecu drugi put u ovoj školskoj godini ne puštaju na nastavu, potvrđeno je Hini iz MZOM-a.
S obzirom na to da rješenje o tome hoće li učenik pohađati nastavu u redovnom razredu ili u posebnom razrednom odjelu donosi Grad, a ne Ministarstvo, iz MZOM-a su objasnili da od Grada nisu tražili da se učenika premjesti u drugu školu, nego da preispita staro rješenje kako bi se učeniku osigurali primjereni uvjeti školovanja.
Po starom rješenju određeno je da učenik pohađa redoviti program uz individualizirane postupke u redovitom razrednom odjelu.
Fuchs: Učenicima je mjesto na nastavi, kao i učeniku zbog kojeg je bojkotiraju
Nitko iz Ministarstva nije rekao u kojem će se trenutku učenik zbog kojega ostali učenici bojkotiraju nastavu, vratiti u školu, rekao je u srijedu novinarima ministar Radovan Fuchs, dodavši kako će se rješenje sigurno pronaći, ali i kako je za sve potrebna suglasnost i suradnja roditelja.
Roditelji djece zagrebačke škole, nakon što se u nju nenajavljeno vratio devetogodišnji učenik problematičnog ponašanja, koji je u tu školu prebačen iz druge zagrebačke škole, i dalje odbijaju slati djecu na nastavu.
Ministar Fuchs smatra da se rješenje mora pronaći. "Učenicima je mjesto u školi, a sva satnica u kojoj izostaju se mora nadoknaditi", poručio je.
Istaknuo je i da je Ministarstvo cijelo vrijeme proaktivno radilo na rješavanju tog slučaja te da ga iznenađuje medijska pozornost prisutna tijekom tog procesa. Ministar je ponovio i da sličnih situacija u hrvatskim školama ima puno, no da se one rješavaju propisanom procedurom unutar škola .
"Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija. Tek ako rješenje osnivača uključuje odobravanje posebnog razrednog odjela, pomoćnika u nastavi ili nečega izvan redovnog financiranja neke ustanove, uključuje se ministarstvo", kaže Fuchs.
No dodaje da je u svemu uvijek potrebna suradnja i suglasnost roditelja.
"Neki drugi akteri su u igri. Tko je zakazao u smislu nekih postupaka će se vidjeti. Morate znati da u nekim teškim situacijama neke stvari se ne mogu riješiti bez nekih drugih tijela u državi, poput socijalne službe i pravosuđa", poručio je.