Pripremio se bio na uobičajeno - da će za uklanjanje vozila, kako to obično bude, morati platiti 60 do maksimalno stotinjak eura, no ono što ga je tamo dočekalo nije mogao pretpostaviti.
"Molim vas, 318 eura".
"Kako, molim?"
"Tristoooo-osamnaeeeeest eura, gospodine"
"Ma dobro gospodine dragi, pa što je vama? Kakvih 318 eura?"
"Tako je, to je tarifa za teretno vozilo. Ili platite ili ne zadržavajte red", kaže mu djelatnik Zagrebparkinga te nastavi gledati u papire.
Čitatelj Jutarnjeg lista, sad već lagano u šoku, zgrabi cjenik Zagrebparkinga pa malo bolje pogleda.
Uklanjanje vozila do 1500 kilograma - 66.36 eura.
Za ono preko tone i pol - 106.18 eura.
Premještanje kamp i teretnih vozila - 318.53 eura.
"Ali, pa moj automobil nema niti 1200 kilograma, kako ste mi uspjeli naplatiti 318 eura...?", ne da se čovjek, ali djelatnik Pauka je neumoljiv.
Stvar je posve jasna.
U pitanju je Renault Kangoo, riječ je o manjem dostavnom vozilu koje je, prema riječima djelatnika, kompliciranije za uklanjanje jer je teže i veće od osobnog automobila pa je u skladu s time određena i viša cijena.
Nema pregovora niti odstupanja - kaznu treba platiti, koliko god se činila nepravednom.
I doista jest nepravedna, upozorava čitatelj Jutarnjeg, posebno kad se uzme u obzir da mnogi vozači sa znatno težim i većim automobilima u slučaju nepropisnog parkiranja prolaze uz daleko manje sankcije, a da u Zagrebparkingu to pritom uopće ne uzimaju u obzir.
Kako nam pojašnjava naš čitatelj - njegovo je vozilo teško tek 1100 kilograma, visoko oko 1800 te široko kakvih 1700 milimetara, a u kategoriju teretnih vozila dospjelo je jer formalno-pravno ima teretni prostor s kojime je i dalje lakši od brojnih varijanti osobnih automobila.
"Eto, da sam kojim slučajem parkirao novi Mercedes C klase, koji je znatno teži, veći i kompliciraniji za uklanjanje, uštedio bih hrpu novca. Zaista apsurdno", ljutit je čitatelj.
Novinarka Jutarnjeg lista, Dora Koretić, išla je provjeriti njegovu tvrdnju - odabrala je Mercedes C klase 200 d i uvjerila se kako je to vozilo po svim značajkama veće.
Teško je 1500 kilograma i široko 1800 milimetara, no prema cjeniku Zagrebparkinga, za njegovo će uklanjanje vlasnik platiti tek 66,36 eura.
Tu su tvrtku stoga iz Jutarnjeg lista zamolili da malo pojasne logiku kojom su određivali kategorije i iznose u svojem cjeniku.
Zašto je premještanje teretnog vozila automatski skuplje od osobnog?
Što točno znači teretno vozilo i zašto je Renault Kangoo također dospio u tu kategoriju?
I kako pojašnjavaju činjenicu da za luksuzna vozila, koja su teža i veća od brojnih dostavnih, Zagrebparking naplaćuje i do upola manji iznos, iako objektivno s takvim vozilima imaju puno više posla?
Na žalost, odgovor koji je stigao iz te gradske tvrtke nije nimalo razjasnio situaciju.
Naime, iz Zagrebparkinga su odgovorili sljedeće - da premještanje teretnog vozila košta više od osobnog jer je tako određeno zaključkom grada Zagreba.
Nije stoga niti čudno što čitatelj Jutarnjeg sumnja da je upravo ta cijena razlog što je, od sile pogrešno parkiranih vozila u nizu, prvo uklonjeno baš njegovo, iako je bilo parkirano u sredini, i nikako nije moglo biti prvo na meti Zagrebparkinga.
Stoga, vlasnici dostavnih vozila, pazite se da ne završite na isti način.
I za premještanje vozila platite više nego što biste za njega mogli dobiti - u oglasniku.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....