Nakon zatvaranja tržnica i ribarnica kako bi se spriječilo širenje koronavirusa, građani su ostali zabrinuti kako narednih tjedana izolacije nabavljati voće, povrće i ribu, te druge namirnice bez kojih ne možemo, a u trgovinama, posebice malim, nađe se prilično skromna ponuda. Ovih dana, pitanje je kakva je uopće ponuda.
Na društvenim mrežama odmah su se stvorile brojne mreže korisnika koji iznose svoja iskustva s dobavljačima namirnica, te kontakti. Primjerice, u pravom trenutku Grad Vrgorac donio je odluku o aktiviranju digitalne zelene tržnice u aktualnoj krizi.
Preko digitalne tržnice umrežit će se više od 450 vrgoračkih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava koji proizvode jagode, breskve, jabuke, šljive, stolno grožđe i drugo voće i povrće, kao i med i kvalitetna v...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....