StoryEditorOCM
BiznisMeđunarodni Festival

Adriatic Gastro Show popunio Zadar

Piše Ana Vučetić Škrbić
31. siječnja 2024. - 09:00

Od srijede 31. siječnja do subote 3. veljače, dvorana Športskog centra “Višnjik” u Zadru ugostit će Međunarodni festival gastronomije i turizma - 9. Adriatic Gastro Show.

Ovo je prvi put da se ovaj, jedan od najznačajnijih sajmova za kvalitetnu pripremu turističke sezone, održava u Zadru, i to nakon što je odlukom Grada Splita zatvorena Spaladium Arena pa su organizatori manifestaciju odlučili preseliti na Višnjik.

Preko 1000 tvrtki

- U ovom trenutku u Zadru nema niti jednog slobodnog kreveta za spavanje. Sinoć smo prolazili kroz grad, svaki treći prolaznik dolazi sa strane. Ovaj događaj značajan je za Zadar jer je i on poput drugih gradova u Dalmaciji izvan sezone prazan, a naše manifestacije uvijek se održavaju baš u tom razdoblju. Iz naših iskustava u Splitu vidjeli smo da bi se nakon sajmova otvaralo pedesetak predstavništava različitih firmi, vjerujem da će se isto dogoditi u Zadru - rekao je direktor Adriatic Gastro Showa Stipe Šamija, koji je najavio kako je već dogovoreno da će se i iduće godine sajam održati u Zadru.

Adriatic Gastro Show, najveća i najkvalitetnija HORECA sajamska manifestacija u regiji, na 200 izložbenih prostora okupit će više od 1000 tvrtki izlagača iz dvadeset zemalja svijeta, među kojima i najpoznatija imena iz područja gastronomije, vinarstva i turizma. Na 12.000 kvadratnih metara atraktivnog izložbenog prostora, kroz specijalizirane manifestacije, predstavit će se cjelokupan turističko-ugostiteljski spektar proizvoda i usluga.

- Koliko je značenje ove manifestacije za Zadar ne treba posebno govoriti. Zahvaljujući ovakvim događanjima mi postajemo središte sajamskog izlaganja na jadranskoj obali i zato u gospodarskoj zoni Crno treba ostaviti prostora za ovakve specijalizirane manifestacije - kazao je zadarski gradonačenik Branko Dukić, koji je svim izlagačima zaželio dobrodošlicu. Jednako kao i Ante Sjauš, pročelnik Upravnog odjela za gospodarstvo i turizam Zadarske županije.

- Adriatic Gastro Show u svom fokusu ima sve ono što Zadarska županija u svojim projektima i aktivnostima radi, a to je brendiranje naše županije kao enološke i gastronomske destinacije. Za to imamo sve predispozicije, od razvoja poljoprivrede, proizvodnje vrhunskih namirnica do njihove obrade i prezentacije. Dobar rezultat u ovom slučaju ne može izostati, znamo koliko je važno turizam podignuti na veću kvalitetu i doprinijeti njegovoj izdržljivosti. Zato smo podržali ovu međunarodnu manifestaciju i veseli nas što je možemo ugostiti u njezinu devetom uspješnom izdanju - poručio je Sjauš.

Program izlaganja obuhvaća cijeli niz proizvoda, od ponude se izdvajaju: prehrambeni proizvodi, sladoledi i konditorski proizvodi, eko i enogastronomija, oprema i ambalaža, vina i alkoholna pića, kava i čajevi, voda, sokovi i sirupi, oprema za serviranje i ambalaža, hotelska i ugostiteljska oprema, informatičko-financijski sustavi, tekstilni program za ugostiteljstvo, spa & wellness oprema, namještaj, rasvjeta i dekoracije, uređenje i opremanje okoliša, parketi, podovi, vrata i prozori, klimatizacija i ventilacija. Na Višnjiku će se predstaviti i turističke regije, agencije, putovanja, destinacijski menadžment, turizam i nove tehnologije.

image
Jure Miskovic/Cropix

Domaćini i dogodine

Osim velikih tvrtki i izlagača poput “Metroa”, “Alce”, “Maraske”, “Apfela” i “Peugeota”, organizatori posebno ističu utjecaj ovog sajma na male i srednje dalmatinske poduzetnike, posebno u segmentu turizma. Zato su Adriatic Gastro Show prepoznali i pokroviteljstvom podržali: Ministarstvo poljoprivrede RH, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska obrtnička komora, Zadarska županija, Turistička zajednica Zadarske županije, Grad Zadar i Turistička zajednica grada Zadra.

- Prije svega žalim zahvaliti organizatorima koji su odabrali Športski centar “Višnjik” i grad Zadar za ovu zaista vrijednu manifestaciju. Osim same promocije koju dobivamo ovim događajem, to nam ujedno donosi i značajan prihod. Ne samo nama, nego i cijelom ugostiteljskom sektoru u Zadru. Brojke izlagača su zaista impresivne i pravo je zadovoljstvo što ćemo i dogodine biti domaćini ovoj manifestaciji. Mogu samo poručiti kako će im kompletna logistika centra Višnjik biti na raspolaganju - kazao je Denis Karlović, direktor ŠC-a “Višnjik”, u čijim je dvoranama lani održano više od 400 događajnih manifestacija.

image
Jure Miskovic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. travanj 2024 06:23